Smarta reafynd från Rut&Circle

Som de flesta av er säkert redan har märkt så har reorna startat igång i butikerna och idag tänkte jag tipsa om Rut&Circles grymma rea där det finns så mycket fina plagg och accessoarer som är nedsatta till 30-50%! Här nedan är några av mina favoriter som har helt otroliga priser!
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR
Denna blåa somriga klänning med sjukt snygg rygg är ju perfekt i sommar, både till dagen och kvällen! Den supersnygga bombern som jag har tipsat om förr är också nu på rea och den finns även i svart! De har även en hel del snygga stora solglasögon man kan gömma sig bakom i sommar och en massa fina, lösa skjortor. Dessa ovan var mina favoriter av dom!
5 HÄR / 6 HÄR / 7 HÄR / 8 HÄR
Denna kjol med hög slits är ju superfin till sommarkvällarna! Den passar ju med nästan vad som helst, så det är ett smart köp! Den mönstrade klänningen blev jag själv sjukt sugen på, den kostar ynka 11 € / ca. 110 SEK! En läderjacka är ju något varje basgarderob behöver, så om du inte äger någon läderjacka eller är sugen på en ny är denna supersnygg! Och till sist ett par fina stretchiga jeans med hål i för en billig slant!
 
Rut&Circle erbjuder även gratis frakt och lätta returer, och det brukar vara just frakten som stoppar mig oftast från att köpa saker från nätet, men nu har man ju bra chans att beställa då man inte behöver oroa sig över det! Happy shopping!
 


Gabriella    •  

Såå bra rea!!

rememberthiis.blogg.se    •  

Mkt snyggt :D

Prietha    •  

Åh så snygga saker!

MALIN    •  

Såååå många fina grejer :) Kram

linah    •  

snyggt:D!!

Alice Lindström    •  

Mycket snyggt!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

En massa fint :D

Amanda    •  

Så fina plagg! :)

AMANDA    •  

Så himla mycket fina saker!

Ebba    •  

så snygga kläder!
svar: tack så mycket :) KRAM

Sara Ekman    •  

Fint!

Julia    •  

Åh gud så fina plagg! Måste kika närmare på jeansen










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!