Christmas facelook

 
Tänkte visa er några fler bilder tagna på julafton, och denna gången på hur jag hade sminkat mig! Ni ser även på första bilden en julklapp som jag fick, nämnligen ett superfint armband från Snö of Sweden, älskar det!
 
Jag satsade på en väldigt lätt och naturlig ögonmakeup och röda läppar! Har haft röda läppar endast två gånger i hela mitt liv, nu på julafton och tidigare i år på Galan 2015. Vad tycker ni? Passar jag i röda läppar eller ska jag skippa det nästa gång?
 
Har för övrigt gjort mitt sista jobbskift för i år (känns hemskt att säga så) och tar nu ledigt i några dagar! Kan inte ens förstå att vi välkomnar in ett nytt år om endast tre dagar, det är ju helt sjukt hur snabbt detta år har gått! Själv vet jag inte riktigt ännu hur jag ska fira nyåret, men i bra sällskap ska det firas i alla fall!
 
Vad ska du göra på nyår?


N A T H A L I E    •  

Såå så vacker du är tjejen! :) kram

MALIN    •  

Vad fin du är! Du klär jättebra i det röda! Kram

♫♪ sandra    •  

fina du!

Linn Strömberg    •  

Så snygga ögonbryn! on fleek <3

Svar: Men ååh tack fina du <3
Henrietta Nylund

Eleonora Adriana ♥    •  

Fint :)

Julia    •  

så fint! :)

Netti Starby    •  

Åh vad fin du är! Jag ska vara hemma hos en vän på nyår och sedan får vi se vad som händer :-D Kram

lucy    •  

Jätte fint :D på nyår blir det att stanna hemma och fira med svärföräldrarna :)

ISA    •  

vi säger beautyyyy <3

linah    •  

så fin! <3

Frida    •  

Fin :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

VERONICA - fashionblog    •  

Åååh vad vacker du är tjejen! SÅ jäkla fin! :) Kramar!

Anita    •  

Fina du!! :D

Emelie Pahlin    •  

Wow, så fint! Jag tycker verkligen att röda läppar klär dig! :)

Svar: Ååh tack fina du!
Henrietta Nylund

linah    •  

måste bara säga att du sminkar dig jättebra! <3

Rebecka    •  

Så fint :)

Svar:
Tack detsamma fina du ♡

Kram

emeliesandelia.se    •  

Så otroligt fint!! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

ebba    •  

åh så fin!

Emma Engström    •  

Åh så fint, älskar röda läppar!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vackra du :)

Svar: Men åh tack fina du!
Henrietta Nylund

Clara    •  

Så fin!

Pauline Hurtig    •  

så snygg!

Celine    •  

Sååå fin!

Emma Sjölin    •  

Du passar jättebra i röda läppar! Önskar att jag också gjorde det ;D

sarah    •  

fint sminkat










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!