Fri frakt tills nyår

Visar freeshipping2014-instagram-en.jpg
Ville dela med mig om att mitt favoritmärke när det gäller träningsgrejjer och kosttillskott osv. som är Fitnessguru har nu fri frakt på precis alla beställningar fram tills nyår! Hur bra?
 
Så nu lönar det ju sig att beställa om det är något ni har varit sugna på att testa eller bara annars vill beställa av!
Jag kan varmt rekommendera deras fatburners och proteinbars!
 
(HÄRHÄR och HÄR har jag berättat kort om några av deras produkter)


Ida    •  

Så bra, ska kolla in deras sida!

Svar: Ja, eller hur!

Moa Persson    •  

åh ska kolla vad som finns d å :D

bexollila    •  

sv ja men precis man ska ju klippa sig ofta för att de ska växa och de är ju det misstaget jag har gjort att inte klippt mig hehe

Amanda♥    •  

Åh, fri frakt är aldrig dumt!

lucydee    •  

oh va checkt ska genast kolla in :D

Julia    •  

åh nice :)

Sara Ekman    •  

vad bra :)

milina.blogg.se    •  

bra tips! dock tränar jag inte så inget för mig ^^

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Ja visst är den fin!! :D

JohannaMarie.se    •  

Åh hade jag haft tid och råd att träna skulle jag beställt direkt, men får blir nästa år när man har tid att börja igen! :)

SV: tack fina du! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Nice! 👍

Alice    •  

Bra tips!

Lina Johansson    •  

Åh vad bra med fri frakt!

SV: Vad kul att du tycker det, det kommer troligtvis ut på bloggen någon gång inom de närmaste dagarna :D

Boel    •  

Bra tips :)

Sv: Visst är det!

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤    •  

Åh vad bra tips :) Alla vill ju komma igång under det nya året!

bexollila    •  

En ny True or False är uppe, hade du rätt? Fick du läkningen? - nouw.com/bexollila/true-or-false-16625640

Anna    •  

Fri frakt är aldrig fel :)

Erika    •  

Alltid bra med fri frakt :)

bexollila    •  

älskar när butiker har fri frakt :D

Life of Johanna    •  


I dagens lucka kan du tävla om en selfiestick, var gärna med!
http://lifeofjohanna.se/2014/december/lucka-17.html#comment

Elin karlsson    •  

Svar: Tack så mycket :)

Vad bra, tack för tipset!!

Pauline    •  

vad kul! :)

Prietha    •  

Bra tips!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!