Liten fitnessguru recension

Först och främst tänkte jag recensera kort om fitnessgurus proteinbar OneWhey Gingerbread. Alltså en proteinbar med 16 g protein då hela baren väger 55g och den är alltså i smaken pepparkaka!
 
Jag gillade faktiskt denna proteinbaren! Den smakade verkligen som pepparkaka vilket är härligt nu så här i juletider :) 
Konsistensen var kanske lite ''tuggummi'' aktig ett tag men jag tyckte ändå att den smalt rätt så bra i munnen sedan.
Den får i betyg av mig 4/5! :)
 
Andra produkten jag vill recensera kort är också från fitnessguru och det är Oneheat A.M., alltså deras fat burners.
Har testat dom nu i några dagar och lät även pojkvännen testa en dag för att se hur de funkar på honom också.
Jag märkte verkligen stor skillnad på hur pigg man blev på morgonen av dessa!
Tog 2 på morgonen före skolan och sedan 1 piller före fysisk aktivitet senare på dagen. Var hur pigg och alert som helst under hela dagen och orkade gymma hur bra som helst efteråt!
 
Dessa ska jag och pojkvännen troligtvis beställa av nu ett stort paket. Tyckte verkligen om dessa! Enda minuset med dessa är att tablettformen var rätt så stor så dom var lite skrämmade att svälja, men dom gick ner!
Dessa ger jag hela 5/5 poäng! :)
 


Alice    •  

Hört mycket bra om det märket!

Beatrice Jakobsson - Julkalender    •  

Sv: Den var sjukt god! :D

Sofia    •  

åh pepparkaka, låter ju gott :D

Bexollila    •  

Sv a jag hoppas också foten blir bra snart

Jenny Karlsson    •  

sv: Förstår de, men kommer säkert en nästa år igen så bara att passa på att köpa en då! Den är jätte bra, älskar den :D

Ida    •  

De ser goa ut!

Anonym    •  

Oneheat är så bra!
sv; haha eller hur!

Amanda♥    •  

Vad kul, de verkar som bra saker! :)

lucydee    •  

Kanske något man ska testa på då :D

Anna    •  

Låter väldigt speciellt med den smaken, men skönt att du gillar den :)

Julia    •  

så nice! :)

Flisan    •  

sv: haha okej :P
haft en bra helg? :D

Emelie    •  

Väldigt kul att läsa! :D

Sara Ekman    •  

Gott :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Ljusstaken, alltså jag dör så söt!

Svar: Haha ja! Ska lägga den i bilen då den är batteridriven :D
Henrietta Nylund

Emelie    •  

Verkar bra! :)

milina.blogg.se    •  

nice :)

Siri |Diabitfit|    •  

Nice!

Gina    •  

Grymma tips! :D den sista lät som något för mig och sambon faktiskt :D

Emma & Julia    •  

åh så mumsigt :)

Jossie    •  

Jag älskar verkligen one whey!! Måste testa pepparkaks barsen

Moa Persson    •  

åh vad kul att de fick så högt betyg, får ta o testa de :)

Sara    •  

Älskar deras bars ! :) Roligt när du gör dessa recensioner :)

Anonym    •  

Superkul med recension :)

Amanda    •  

Ååhh måste prova deras proteinbar ju :D låter lite som typ julgodis!Förvånande att du blev pigg av fat burners men det kanske man blir :D ska prova! För är sjukt morgontrött haha

Bergs    •  

Tack för din kommentar i min blogg, verkligen supergullig! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!