Vitare leende med The White One

I samarbete med The White One har jag fått testa deras tandblekningsprodukter. Jag har en tandblekningstandkräm, tandblekningsgel, plasmaljus till gelen, munspray med mild tandblekningseffekt och en karta för att se vilken nyans tänderna är i. Det var kul att få testa på tandblekning hemma då jag aldrig har gjort det förr!
Denna tandblekningsgel är peroxidfri, vilket betyder att den är mildare än de andra tandblekningarna på marknaden och det känner man eftersom att den inte känns obehaglig på något sätt alls. Man ska använda denna två gånger dagligen, på morgonen och på kvällen. Det jag gillar med denna är att den torkar helt och hållet efter endast några sekunder och då är det bara att vänta i 30 minuter utan att äta eller dricka och sedan skölja munnen så är behandlingen klar!
Denna lampa med blått ljus ska man använda tillsammans med tandblekningsgelen för att maximera effekten. Jag har använt den nästan varje kväll som jag blekte tänderna, och då är det samma vanliga process som gäller, förutom att man inte kan prata medan man har i den, men då glömmer man inte i alla fall bort att man inte får äta eller dricka!
FÖRE / EFTER
Det kan hända att bilderna inte är 100% rättvisa då jag är mycket brunare/rödare i huden på efter bilden.
Jag kan ärligt säga att jag inte alltid blekte varje morgon, men jag gjorde det varje kväll. Så med det sagt så skulle jag ha mycket vitare tänder nu om jag skulle blekt varje morgon också! Jag gick från en 6/7 på kartan till cirka en 4! Jag hade ju helt okej vita tänder tidigare, men med lite gula nyanser som nu inte syns lika tydligt längre. 
 
Slutligen är jag väldigt nöjd med både resultatet och produkterna. Jag ser själv en stor skillnad på mitt leende nu än då, det är så mycket fräschare och de gula nyanserna syns knappt längre! Produkterna passade mig bra och var väldigt smidiga och lätta att använda. Dessutom så är ju designen riktigt snygg!
 
Hela kitet jag använde mig av hittas på The White Ones webshop HÄR och kostar 682 SEK.


MALIN    •  

Vilket roligt samarbete! Deras produkter är jättebra :) Kram

Caroline    •  

Åh vilket bra tips! Jag skulle behöva få mina tänder några nyanser vitare så ska nog önska mig The White Ones när jag fyller år :)

Svar: Då kan jag verkligen rekommendera just denna tandblekning! :) ett passligt pris har den ju också!
Henrietta Nylund

Amanda Aikioniemi Persson - Sizelycklig    •  

Vilken skillnad. Tack för tipset :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Fan va grymt :D

Svar: Ja, eller hur!
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

vad kul att du fick testa :D

Men åh vad kul att få testa de produkterna! :D Tycker man kan se en skillnad faktiskt!

linah    •  

åhh!! nice:D

Tilda Barkselius    •  

Kul att du fick möjlighet att testa den!

Netti Starby    •  

Men åh vilket roligt samarbete och så fint resultatet blev! Kram

Svar: Ja eller hur! Tack! :)
Henrietta Nylund

Sofia    •  

Kul att du blev nöjd :D

Sara Ekman    •  

Bra tips :)

VERONICA - fashionblog    •  

Guuud så bra tips! Så fint! :)

Zaisha <3    •  

oojj man ser faktiskt skillnad :) kanske ska ge den till min man i födelsedagspresent :)

Svar: Ja, gör det! Skulle själv uppskatta denna som present! :)
Henrietta Nylund

Marlene S.R    •  

åh vill pröva, haha!

Svar: Gör det! Man behöver inte heller köpa hela kitet, tandbleknings gelen går att köpa skilt också! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!