Vårlista

Har våren börjat som du tänkt dig?
Nja, det snöade ju helt oväntat några gånger, men nu börjar värmen smyga sig på!
 
Hur såg ditt liv ut förra våren?
Jag gjorde inte så mycket speciellt. Inväntade sommaren, shoppade en hel del och var en sväng till Umeå!
 
Hur hoppas du att våren blir i år?
Varm, full av sol och bra humör!
 
Vad är det bästa med våren?
Att sommaren är på väg och man kan ta på sig lite tunnare kläder!
 
Hur hoppas du att ditt liv ska se ut nästa vår?
Att jag gör det sista klart inför min frisör och studentexamen och planerar nästa steg efter att skolan är klar!
 
Vad är ditt vårplagg nummer ett?
Härliga och lite tunnare blusar plockar jag fram till våren.
 
Hur förändras musiken du lyssnar på till våren?
Det blir mera peppig och glad musik!
 
Vad önskar du dig i vår?
Att tiden ska gå snabbt och att det ska hållas soligt ända tills slutet av augusti!
 
Föredrar du våren eller hösten?
Våren. Hösten är mysig på sitt sätt men jag föredrar nog våren.
 
Har du redan några sommarplaner?
Ja, jag ska resa med William nu väldigt snart, fylla 18 år, ta bilkortet och åka på Weekend Festival!

Snodde denna lista från Paulines blogg, men ändrade några småsaker på den!


Zaisha <3    •  

Vilken bra lista :) tycker också om våren mer än hösten.. Och hoppas på mkt sol :)

Lina Lingman    •  

Älskar såna här listor!

josephine Asplund    •  

Härligt! Hoppas du får en fin kväll! Kram<3

C A R O L I N E    •  

Vilken härlig lista, kul att läsa! :)

Gabriella    •  

Roligt att läsa!!

Hillevi    •  

Kul lista!

♫♪ sandra    •  

kul att läsa :)

Åh vilken härlig tag! Jag ska också på Weekend Festival :D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Älskar listor :D

Linn Strömberg    •  

Åh vad kul att läsa!

AMANDA    •  

Härlig lista!

Sara Ekman    •  

Härlig lista!

MALIN    •  

Vilken härlig lista! Denna snor jag gärna :) Kram

Ebba    •  

kul lista!
svar: tack så mycket :) de gick toppen, resultatet finns nu på bloggen! kram

linah    •  

rolig lista och fin bikini:D! <3

trisiaa    •  

Åh vilken härlig lista!! :D

Cassandra Haraldsson    •  

Härlig lista :)

Tilda Barkselius    •  

Härlig lista!

Alice Lindström    •  

Roligt att läsa dina svar :)

Jennifer    •  

Vad rolig sommar du har framför dig! :)

Pauline Hurtig    •  

vad roligt att du också gjort listan! :)

Matilda Berlin    •  

Åhh vilken rolig lista! Och så kul att läsa dina svar =) låter som att du har en riktig toppensommar framför dig!

Svar: Vad kul att höra att du gillade inlägget! Ja, är så taggad inför sommaren! :)
Henrietta Nylund

Caroline    •  

Härlig lista! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att få läsa! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!