Tips till studenten från Madlady

student 2016
Liquid Lipstick / Ögonskuggspalett / Ögonbrynspenna / Borstset / Manizer palett
Idag tänkte jag tipsa om några produkter till studenten 2016! Studenten närmar ju sig med stormsteg, och i år är det inte min tur, men nästa år så! Om jag skulle bli student i år skulle jag köra på en ganska neutral ögonsminkning och ögonbryn, ett fint glow på kindbenen och lite mer färggranna läppar.
 
Här ovan har jag några produkter från Madlady som jag själv skulle satsa på ifall det vore min tur att bli student! Liquid lipsticket från Gerard Cosmetics kan jag verkligen rekommendera då det är helt matt och inte överförs någonstans, så många pussar tål denna! Nude Dude paletten från theBlam har superfina neutrala skuggor, ögonbrynspennan från Sleek skapar de fina brynen, ett komplett set med sminkborstar också från sleek och The Manizer Sisters paletten från theBalm som ger det fina glowet. 
 
Hur skulle din studentlook se ut?
Inlägget innehåller adlinks.
 


Alice Lindström    •  

Vill ha typ allt!

AMANDA    •  

Åh, vill ha typ allting där!

Hanna Sahlqvist aka Hannavic    •  

Men åhh vad najs produkter! Skulle behöva nytt till ögonbrynen faktiskt :)

Kolla instagram @hannavic för en grym GIVEAWAY tillsammans med ett känt företag!! <3

Kramizar från Hanna!!

Julia    •  

älskar ögonskuggorna :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Älskar när du tipsar om produkter :D

Svar: Åh vad kul att höra! :)
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Så bra tips! Jag skulle gå på en rätt naturlig look, med eyeliner såklart. Haha!

Svar: Kul att vi tänker ganska så likadant! :D
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Snyggt!

Ebba    •  

så bra tips!

svar: tack så mycket :) KRAM

ebba    •  

bra tips :)

Hanna    •  

bra tips på smink :D

Jennifer    •  

Nu tar jag ju inte studenten men vill ändå så gärna testa lipsticket från Gerard Cosmetics

MATILDA    •  

älskar den paletten :D

Elsa    •  

Superbra tips! :)

Tilda Barkselius    •  

Massa grymma tips :)

Svar: Tack! Kul att du gillade det! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!