The Secret - Attraktionslagen

Jag har nog aldrig varit så taggad på att läsa en bok som jag är nu. Jag har alltså inhandlat boken The Secret inför Spanien resan så jag har något att läsa vid poolen och i flygplanet. Den handlar om attraktionslagen och jag har hört att denna bok har förändrat väldigt många liv. Om ni vill ha en inblick i attraktionslagen tycker jag att ni ska lyssna på måndagspepps avsnitt som heter Attraktionslagen! Jag satt och höll i min haka som föll i mitt knä av alla otroliga storys som de berättar i avsnittet!
 
Jag gillar att läsa böcker på orginalspråket, eftersom att det känns mer äkta. Jag brukar ju dock inte läsa böcker så ofta, men då jag väl gör det läser jag helst på engelska om det är orginalspråket! Lite träning på språkkunskaperna skadar ju aldrig!


Alice Lindström    •  

Faktiskt aldrig hörttalas om den :)

Ebba    •  

spännande!

svar: tack så mycket :) KRAM

AMANDA    •  

Ska lyssna på poden!

♫♪ sandra    •  

haha åh är likadan och läser helst på orginalspråket. Om orginalspråket är svenska eller engelska vill säga

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag är så dålig på att läsa böcker men jag läser väldigt mycket bloggar vilket jag tycker är ett lika stort plus ;)

Sanna    •  

Åh måste läsa

Sara Ekman    •  

Bra tips, ska skriva upp den på min "vill läsa lista"!

Tove Arvidsson    •  

Har veckansblogg på min blogg, vore kul om du ville delta !
Ha en trevlig kväll!

Sara Möller    •  

Den har jag läst. Tre gånger om :D Tror verkligen alla kan lära sig något utav denhär boken :)

Cassandra Haraldsson    •  

Åh, har funderat länge på att läsa den, verkar superbra! :)

Hillevi    •  

Åh låter som en bra bok, ska kolla upp den!

Tilda Barkselius    •  

Har inte hört talas om denna förut men ska hålla utkik, lät himla bra!

Pauline Hurtig    •  

vad roligt, älskar att läsa!

Caroline    •  

Åh så spännande, den läser jag gärna :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!