Nytt i bloggen!

Nu hittar ni Google translate på min blogg! Jag har haft det en stund nu, men det kanske finns flera som inte har märkt det än! Förklaringen till detta var att när jag kollade på Google Analytics på vilka länder som följer min blogg blev jag chockad över att det inte enbart är finländare och svenskar! Så nu finns det möjlighet att byta språket på bloggen till något annat om man så önskar!
 
Dessutom har jag ju inte heller centrerad text längre, och det lär väl flera märkt? Är det lättare att läsa texterna enligt er när de är centrerade eller så som de är nu åt vänster?


N    •  

Kul med läsare i olika länder :D

Emma Grann Fotografi    •  

Kul :D

CAMILLAESI    •  

så bra :-D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Mycket enklare att läsa när texten är åt vänster! Speciellt när det är mycket text :)

Tilda Barkselius    •  

Vad roligt att du har så många läsare från andra länder :)

Zaisha <3    •  

roligt med internationella läsare :) kanske också ska kolla på google analytics va det nu är :p

Svar: Ja, gör det! Det är inte så svårt att lägga till sin blogg dit, men själva sidan kan vara svår att förstå ibland! :)
Henrietta Nylund

Skogsraah ☾    •  

Kul :)

MALIN    •  

Kul med något nytt :) Bra för utländska läsare! Kram

Linn Strömberg    •  

Jag tycker det är fint och lätt att läsa både när det är centrerat och åt vänster :)

Amanda    •  

Åh vad kul! :D

cavegirlstuff.blogg.se    •  

Visst är det helt galet att man får besökare från andra länder
Personligen tycker jag att vänsterställd text gör sig bättre ihop med bilder

Svar: Ja eller hur! Hade verkligen inte förväntat mig det! Tack för ditt svar! :)
Henrietta Nylund

Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på Beautyboulevard    •  

Det är lättare att läsa när de inte är centrerat! Jag hade alltid centrerat innan men nu känns det som att det är mycket lättare att läsa. Kram!

Ebba    •  

jag föredrar centrerad text :)

svar: tack så mycket finis :) KRAM

Sara Ekman    •  

Vad bra :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Smart! :)

Jose    •  

Alltid kul att förnya bloggen :)

Kaffehörnan    •  

Men vad grymt kul










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!