Carli Bybel for BH Cosmetics

Jag har så länge varit taggad på att äntligen visa er denna underbara palett från BH Cosmetics, och nu får ni även ta del av min kärlek till denna palett! Först och främst så är desginen superfin, den ser lyxig ut fastän den är så sjukt billig. Kvalitén på produkten i denna palett är som en dröm.
Se bara på dessa underbara färger! 10 stycken ögonskuggor och 4 stycken highlighters. De är otroligt pigmenterade och är så sjukt härliga att arbeta med. Dessa är hands down de bästa ögonskuggorna och highlighters jag någonsin testat på. Perfekta matta färger att använda i globlinjen, och 5 stycken skimriga ögonskuggor. Man kan även använda highlighters till ögonskugga om man så önskar. 
Det jag älskar med denna palett är att den passar till precis alla. Från alla hudfärger till alla åldrar. Den mörkaste highlightern kan man även använda som en bronzer om man vill ha en lite mera glowy look, eller så kan man lägga lite tunt ovanpå sin matta bronzer så ger den det lilla extra till sminkningen.
Denna palett säljs enbart på BH Cosmetics egna hemsida, och då tillkommer det lite frakt. Men eftersom att paletten i sig är sjukt billig så svider det inget extra i plånboken att batala den lilla summan frakt som man gör. Dessutom så är frakten sjukt snabb, mitt paket kom från Hollywood hem till mig i Finland på ungefär fyra/fem dagar.
 
Några plus och minus:
+ Sjukt bra pris för en superbra palett
- Den har en lite speciell, starkare doft.
+ Förpackningen är superfin
- Den finns enbart på BH Cosmetics egna hemsida
+ Färgvalen är otroliga, dock finns det några färger som liknar varandra väldigt mycket.


Netti Starby    •  

Åh vilken fin palett! Kram

♫♪ sandra    •  

ser fina ut!

Ellen Gräntz    •  

Vilka fina färger!

Gabriella    •  

Såå fina färger!!

Sandra Dahlström    •  

Håller verkligen med om att den ser lyxig ut, superfin utvändigt och så färger inuti!! 😍

Svar: Ja, den är såå fin!
Henrietta Nylund

Sandra Dahlström    •  

Så fina* färger inuti skulle det såklart stå. Ibland går det lite snabbt😂

Hillevi    •  

Älskar färgerna!

Tove Arvidsson    •  

Vilken fin palett!

Cassandra Haraldsson    •  

Så fin palett :)

Ronja    •  

blev det ingen tull på om det kom från usa? :)

Svar: Nej, jag har aldrig betalat tull från varken ebay eller då jag har beställt något annat från någon annan sida! :)
Henrietta Nylund

Jennifer    •  

Alltså wow, så otroligt fin den ser ut! Nu blev jag ju sugen på att klicka hem den.. :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag köpte denna samma dag som den släpptes. Trycket på hemsidan var så enormt att de tog 11 timmar att genomföra en beställning men jag kan utan tvekan säga att det är en bästa paletten som jag någonsin haft och antagligen kommer ha! Doften som du skrev om känner inte jag av på min palette, tycker inte den doftar något alls så de kommer nog släppa :) Kul att du också köpt en :D

Ebba    •  

åh, avis!

svar: ja men verkligen :) KRAM

Pauline Hurtig    •  

vad fin!

Malin    •  

men verkligen fina färger och vilket tips! =)

AMANDA    •  

Den är sååå fin, vill verkligen ha den!

Alice Lindström    •  

OMG!! typ bland de finaste paletterna jag sett någonsin!!!! blev verkligen sugen på att klicka hem den!

Svar: Gör det! Det är verkligen en superbra palett!
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

fina!

Julia    •  

åh superfina färger :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!