Billiga klänningar till sommaren

Just nu har Nelly.com en kampanj med superfina klänningar till sommarens festligheter för endast 19.95€ / 199 SEK! Så nu löns det att passa på så länge erbjudandet finns kvar!
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Hur fin är inte ryggen på denna klänning? Den är väldigt basic framifrån och materialet ser superskönt ut. Spetsklänningen i mitten har jag tipsat om förr men den förtjänar att vara med en gång till! Den skulle jag själv kunna tänka mig att bära ifall jag skulle bli student i vår.
4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR
För de som gillar skater dressar är denna en stor favorit! Även på denna ser materialet superskönt ut och den smutsrosa färgen är för fin! Långklänningen skulle jag kunna tänka att ha på mig på bröllopet jag ska på i sommar. Så romantisk och älskar detaljerna i ryggen! En av mina favoritklänningar ser ungefär ut som den vita, den är superfin och så drömmig!

Inlägget innehåller adlinks.


corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snygga klänningar!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Så många snygga :D

linah    •  

såå fina! <3

Linn Strömberg    •  

Åh vad grymt!

MALIN    •  

Bra tips! Alla klänningar är verkligen sååå så fina! Kram

Felicia Beckius    •  

Så härliga klänningar!!

Josephine    •  

Så fina!

rememberthiis.blogg.se    •  

Fina :D

Ida - foto & häst    •  

åh så fina!

Netti Starby    •  

Så himla fina klänningar! Kram

Pauline Hurtig    •  

superfina!

Erica    •  

älskar nummer 3!:)

Johanna    •  

så fint, och så fin färgskala! perfekt nu till sommaren :)

Flisan    •  

Fina :D

Marlene S.R    •  

så fina!

Jessica    •  

Vilka fina klänningar, gillade långklänningen :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!