theBalm Hot Mama Blush

Detta blush från theBlam är ett av de senaste tillskotten i min sminksamling och har redan blivit en stor favorit. Förpackningen på theBlams produkter är ju något av de finaste och unikaste som finns, man blir så glad av att se på dom! Dessutom sitter denna fast med hjälp av en magnet vilket jag tycker att är riktigt smidigt och smart.
Färgen på blushet ser ni här ovan. Jag har inte swatchat det eftersom att jag inte fick någon rättvis bild, men det är ett så fint rosa/aprikos färgat blush med guldskimmer i sig så man får ett riktigt fint glow då man har denna på kinderna! Den påminner faktiskt väldigt mycket om det omtalade blushet från NARS i färgen Orgasm. Dessutom så passar den superfint tillsammans med min highlighter Mary Lou-Manizer som också är från theBalm.
 Detta blush rekommenderar jag starkt. Detta kommer även vara så sjukt fint att ha på sommaren med en bränna!


rememberthiis.blogg.se    •  

Älskad the Balm <3

rememberthiis.blogg.se    •  

Älskar*

MALIN    •  

Denna är så himla fin! En av mina favoriter! Kram

Linn Strömberg    •  

Åhh craving!! <3 Håller med om att förpackningarna är sjukt snygga!

Tilda Barkselius    •  

The Balm har så fina produkter!

Netti Starby    •  

Vilket bra tips och bilderna är så vackra! Kram

Hillevi    •  

Aldrig testat men hört att det ska vara bra!

ebba    •  

riktigt sugen på den!

svar: tack så mycket, ja riktigt kuL :) KRAM

Beatrice    •  

Åh, vilken härlig rosa färg!

Prietha    •  

Hört så himla bra om The Balms produkter!

wilma    •  

åh det där är så fint!

Elsa    •  

Åh det är såå himla fint! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så fin färg, äääälskar den! :)

Sanna    •  

Åh vilken fin färg, exakt en sån färg jag gillar!! :D

Jennifer    •  

Har det också! LOVE it! :)

Julia    •  

Såå fin färg! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Perfekt färg nu inför sommaren :D

Sofia    •  

Älskar TheBalm!:D

Tuva Björnwall    •  

så himla fin färg!! :)

V I L M A L A ♔    •  

Blush är alltid bra om man inte kan rodna konstant ;) haha xx

Anonym    •  

Varifrån är bomberjackan i blogginlägget under? Så himla fin!

Liborius    •  

Vilken fin förpackning:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!