Påsklovet

 Nu börjar påsklovet lida mot sitt slut och jag kan verkligen säga att jag har hunnit vila ut. Jag har även hunnit jobba och vara med underbara vänner denna påsk, så jag har hunnit med allt jag ville och lite till! 

Imorgon börjar en ny skolvecka vilket betyder att det endast är tre veckor kvar av gymnasieämnen tills det är slut för alltid! Denna vecka ska jag också till tandläkaren för att kolla upp tanden som skadades i olyckan, så är verkligen spänd och hoppas på bra besked! Jag och Jennifer ska även på ett bloggevent senare i veckan, men mera om det då!


MALIN    •  

Vilket härligt lov du verkar ha haft :) Kram

Sarah    •  

Va skönt o ha haft lov :)

Nora Flygt    •  

så fina bilder! lycka till hos tandläkaren också ;)

Netti Starby    •  

Vad roligt att ni ska på bloggevent! Kram

Marlene S.R    •  

så fina rosor!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad skönt att du hunnit vila ut! :)

Tuva Björnwall    •  

så fina bilder!! :)

Vilka fina rosor :). Skönt att det är nära slutet för gymnasiet för dig :).

Hillevi    •  

Glad påsk!

Linn Strömberg    •  

Hoppas det går bra hos tandläkaren!

Emilie Levinsson    •  

Åh va fina bilder!*.*

Ebba    •  

åh vad fina!

svar: tack så mycket :) KRAM

VERONICA - fashionblog    •  

Underbara bilder!! :) Gud så fina!

Louise    •  

Så fint!!

Tilda    •  

Åh vilka fina bilder! :)

Elsa    •  

Åh vilka fina bilder! :)

wilma    •  

Så fina bilder! Åh vad jobbigt med skola!

Celine    •  

Oj jag har lov i en vecka till haha!

Emelie Pahlin    •  

Hoppas tandläkarbesöket går bra! Och så fin blombukett :)

Pauline    •  

härligt! fina rosor :)

Amanda    •  

Så fina bilder! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!