Oturstelefonen

 Idag var den dagen som jag länge har fruktat här... Den dagen som skärmen spricker på min iPhone. Jag har tappat telefonen hur många gånger som helst, men har alltid haft turen på min sida, men inte idag.

Idag då jag var på väg ut ur butiken och hade allt jag hade köpt i händerna och tog ut telefonen ur fickan så föll den på marken var det låg grus och då tänkte jag genast att nu händer det, den här gången är den sprucken. Och det var den. 

Usch vilken ångest jag har haft sedan det hände. Först ett dopp i toaletten och nu det här. Måste verkligen bli mera försiktig nu!


Ronja    •  

nämen fyyy så oturligt. är också livrädd varje gång jag tappar min tele i golvet men har inte råkat ut för några sprickor än så länge :'D

Bea    •  

Min mobil har också sprucken skärm.. så jobbigt!

Linn    •  

Åh vad tråkigt!

Netti    •  

Ett tips är att beställa ett skärmskydd i glas från fyndiq.se! Jag använder det alltid efter att min förra telefon blev krossad i skärmen. Kram

Svar: Tack för tipset! :D
Henrietta Nylund

Sarah    •  

Vilken otur :/

Skogsraah    •  

Nej :( trist!

Sanna    •  

Oh nej så surt :(

MALIN    •  

Åh nej, vad tråkigt.... Jag fruktar också dagen då min skärm spricker! Kram

m    •  

usch vad jobbigt :( har också telefonen i toaletten men som tur funkar den ännu! :)

V I L M A L A    •  

Åhh naaaj stackars lilla telefonen... hahahahha jag har också tappat min i toaletten... hemskt... kram ♡

Hillevi    •  

Har lyckas undan en sprucken skärm än så länge, dock har den åkt ner i toan en gång haha..

Nicole    •  

Nej, vilken otur!! :(

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har haft samma telefon sen 2011 och aldrig någonsin tappat den :P Har hört så många berättat hur dom tappat telefonen i toaletten, tappat den på marken osv och jag förstår inte hur man lyckas och då är jag en person som alltid tar med den in på toa haha. Hoppas försäkringen täcker de hela :P

ebba    •  

usch vad trist :(

Tuva Björnwall    •  

nej vad tråkigt... :/

wilma    •  

Neej vad tråkigt:(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!