Nelly favorites

Det var ju ett tag sedan jag sist tipsade om mina favoriter från Nellys topplista, och nu har det kommit in en hel del fina saker på topplistan som jag inte skulle tacka nej till att ha hängandes i garderoben!
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Det här gråa setet har jag sett på länge och funderat på ifall jag ska köpa det eller inte, och nu är det ju faktiskt på rea, så får se om det blir ett köp! En simpel och stilren axelremsväxa i svart har jag varit sugen på ett tag och denna var ju riktigt fin! Ett par låga klackar med rätt så bred klack har jag länge velat ha men aldrig hittat ett par snygga, och dessa var ju hur fina som helst. Kärlek vid första ögonkastet kan man nästan säga!
4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR
 Jag har nu i vinter funderat på att skaffa ett par nya Nike sneakers till våren, men jag har inte hittat någon passlig modell. Dessa var dock riktigt snygga! Förstår ni hur glad jag är över att nudefärger är hett i vår? Beige och nudefärger är ju det bästa jag vet klädmässigt, och dessa två plaggen var supersnygga!


Cassandra    •  

Så fina saker!

Hillevi    •  

Väskan är ju så snygg!!

rememberthiis.blogg.se    •  

Så mycket snyggt :D

Amanda    •  

Fina saker! :D

Malin    •  

Åh älskar setet och beigea skorna!
Väskan var det heller inget fel på! =)

Nicole    •  

Åh så snygga grejer!! :)

Amanda Jönsson    •  

Så fina grejer!

N    •  

Snygga saker!

Ebba    •  

älskar nike-skorna!

svar: tack så mycket :) KRAM

Linn    •  

Klänningen var riktigt snygg!

MALIN    •  

Kul att se dina favoriter! Skulle gärna klickat hem aaaaallt! Kram

Marlene    •  

så mkt snyggt!!

Olivia    •  

Hej! Jag läser din blogg och det hade varit jätteroligt om du ville läsa min blogg för jag har inte så många läsare! kommentera gärna min blogg!

VERONICA - fashionblog    •  

Åååh så snyggt! Läckert!! :)

Sanna    •  

VA mycket snyggt.... :D

Tuva Björnwall    •  

åh fina saker!! :D

kajza    •  

Superfin blogg! Här kommer jag stanna! :)

Vilma    •  

Gud vad snyggt, skulle inte tacka nej

Amanda    •  

Så mycket snyggt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!