Mars månad Livbox

Förra veckan fick jag hemskickat i samarbete med Livbox en box fylld med härliga produkter! Livbox är en produktlåda som man kan prenumenera på eller köpa en månad åt gången och priset är 16,90€ i månaden. Lådan innehåller några överraskningsprodukter och i min box denna månad fick jag fem olika spännande produkter!
Under det rosa pappret gömde sig dessa fem produkter. Jag blev positivt överraskad och började genast känna och klämma på produkterna och insåg att jag faktiskt kommer att ha användning till alla produkter. 
En närmare titt på produkterna. Ett multispray till håret från finska märket Cutrin Proffessional, en foundation i pressad form från Lumene, ett ögonbrynskit från Dermosil (favorit!), en nattkräm tester från Vichy och en CC creme med hög solskyddsfaktor. 
Det enda minuset med produkterna var det att färgerna i foundationen och CC cremen är aningen för mörka för mig, men jag tror att de kommer att komma till användning i sommar då man är lite brunare!
Jag är verkligen nöjd med allt som kom med i boxen denna månad. Jag har inte hunnit testa precis allt ännu men ögonbrynstrion gillar jag starkt! Highlighterfärgen är superfin och båda mörka färgerna passar bra till mina ögonbryn! 
 
livbox.fi kan du beställa nästa månadens box till dig själv, eller varför inte som present till kompisen eller släktingen?  


ZARA    •  

Åh denna box har jag aldrig sett! Bra saker :D

Svar: Man skulle kunna säga att detta är Finlands motsvarighet till glossybox! :)
Henrietta Nylund

rememberthiis.blogg.se    •  

Najs :)

Netti Starby    •  

Vad roligt och vilka fina produkter du fick! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vilken rolig box :D

ebba    •  

åh vad bra saker den innehöll!

svar: tack så mycket :) KRAM

Lina    •  

Har aldrig hört talas om denna boxen men det verkar som att det är en del härliga produkter i den! :)

Tilda Barkselius    •  

Vilka härliga produkter!

Beatrice    •  

Åh, vad kul! Måste kännas lite som julafton när man får paket på posten! Kram :)

MALIN    •  

Vad spännande :) Du fick ju verkligen bra produkter också! Kram

Beatrice    •  

Spännande! Lite som julafton ju, paket utan någon aning om vad det innehåller! Kram :)

Fairyland surprises    •  

Vilka bra grejer! :D

Amanda Forsman    •  

Så bra saker!

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så härliga bilder! :) Kramar!

Prietha    •  

Åh så kul! Bara undrar, hur gör du vid samarbeten? Frågar företag dig eller tar du kontakt? :)

Amanda    •  

Vill också ha en box.. Måste börja prenumerera! :)

Emelie Pahlin    •  

Åh, vad fin och bra box! :D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

En massa fint :D

Josse    •  

Bra tips, ska kika in på hemsidan :)

Liborius    •  

Åh nice!

ISABELLA    •  

Så många bra produkter!! :)

linah    •  

åhh va nice <3

sofiasmode    •  

Wow vilket innehåll! *emoji med hjärtögon*

Svar: Jaa eller hur!
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

Åh så roligt! Har inte hört talats om denna box faktiskt, får kika mer på den :D

Hillevi    •  

Åh vilken kul grej!

Sanna    •  

Va kul med lite nytt :D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

nice










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!