1096 dagar tillsammans

Idag är dagen som jag har väntat på hur länge som helst äntligen här. Idag firar jag och William 3 år tillsammans! Så nu har vi alltså stått ut med varandra i hela 1096 dagar som ett par!

Under dessa tre år har vi gjort så mycket tillsammans. Vi har gått ut högstadiet, konfirmerats, sluppit in i samma skola, gått på vårbal, firat in tre nyår, rest, skrattat, gråtit och så mycket mer tillsammans.
Vi har båda vuxit som personer och stöttat varandra på vägen. Det känns så underbart att ha just han som man kan dela med sig av allt med! 

17.3 är vår dag. Grattis till oss <3


MALIN    •  

Ni är såååå så fina! Grattis på er tre års-dag <3 Kram

ebba    •  

grattis, så fina!

svar: vi har nog alla många planer inför att bli 18 ;) KRAM

ebba    •  

grattis, så fina!

svar: vi har nog alla många planer inför att bli 18 ;) KRAM

Linn Strömberg    •  

Men åh finafina ni! Grattis <3

Tuva Björnwall    •  

åh grattis till er!!

Tilda Barkselius    •  

Åh vilka söta bilder, och grattis till er!

Anonym    •  

Iik so cuute gratzzz<3

Amanda Forsman    •  

Grattis till er finisar!

Netti Starby    •  

Vad roligt och grattis till er! Kram

Linda    •  

grattis till er!":d

Sanna    •  

Grattis, kärlek är underbart <3

Emelie Pahlin    •  

Åh, grattis till er! Så fina ni är tillsammans! :)

Prietha    •  

Grattis!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fint! Grattis till er! :)

Liborius    •  

Grattis till er!

linah    •  

fina ni är!

Ella    •  

Grattis! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Grattis :D

Josse    •  

Grattis till er :)

Julia    •  

Grattis till er! ♥

Var gärna med i min veckans blogg :)

Hillevi    •  

åh, grattis till er!!

Ronja    •  

grattis till er :) <3

Jessica    •  

Åh grattis till er! Tre år är en lång tid :)

ISA    •  

grattis till er, åh så fint med kärlek!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!