Veckans favoriter

Veckans favorit craving
All hemlagad mat! 
 
Veckans favorit produkt
Min Luxeoil hårolja, mitt hår är torrt som Sahara efter all sol i Spanien!
 
Veckans favorit dag
Måndag, det var sista dagen i värmen och trots lite motgångar var den dagen så skön!
 
Veckans favorit bild
Denna togs när vi hyrde solstolar vid stranden, ett av de bästa besluten vi gjorde under resan! Så skönt då det blåste kallt från havet.
 
Veckans favorit plagg
Mina nya shorts från Stradavarius som jag fyndade i Spanien!
 
Veckans favorit låt
On My Mind - Don Diablo!
 
Veckans favorit händelse
Det måste nog vara då vi äntligen slapp hem. Som jag tidigare sa i detta inlägg så var det superskönt att få sova i sin egna säng!
 
Vilka är dina favoriter denna vecka? 


Alice Lindström    •  

Roligt att läsa, kanske lånar listan :))

Julia    •  

Åh så fina plagg

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Ahh den bilden såg härlig ut :D

Prietha    •  

Åh så rolig lista!

Netti Starby    •  

Hemlagad mat är verkligen godast :-D Kram

Sanna    •  

Kul att läsa!

Cassandra Haraldsson    •  

Så härlig lista :)

Gabriella    •  

Roligt att läsa!!

Sara Ekman    •  

Kul lista!

MALIN    •  

Det ser verkligen helt underbart ut :) Kram

ebba    •  

åh vad härlig bild!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så kul att få läsa! :)

linah    •  

kul inlägg:D o fin bikini!

Josse    •  

Kul att läsa!

FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Härlig lista:)

Ellen Gräntz    •  

Roligt med en veckolista av favoriter! Jag är helt veckovild these days, har noll koll på när jag gör vad osv haha. Annars hade jag lätt gjort listan.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!