Sommardagar

Vilket härligt väder det har varit idag! Bortsett från att det blåser lite har det varit så skönt med lite soligare och varmare väder efter allt regn vi har haft på den senaste tiden. Den soliga dagen till ära har jag och filuren på bilderna solat mest hela dagen. Där emellan har jag hunnit handla mat, grilla och övningsköra, så inte en helt onödig dag här inte!
 
Denna veckan är jag nästan helt och hållet ledig, den enda jobbdagen jag har är på lördag och det känns så skönt. Nu kan jag istället fokusera på allt annat viktigt jag har att ta itu med, speciellt körkortet som jag är så efter med! Nej, nu ska jag nog bege mig ut och fånga de sista solstrålarna för dagen, man måste ju ta vara på dom medan de finns!


Alice Lindström    •  

Skönt med mycket ledigt!

Netti Starby    •  

Vad härligt att du kan lägga extra tid på körkortet under ledigheten! Kram

Sandora    •  

Åh, hur går det med övningskörningen?! :D

Har du förresten testat några härliga aloe vera produkter från forever living? :) Jag är oberoende återförsäljare för forever. Det räddade min mage och min hy. Om du inte testat kanske du skulle vara intresserad? :) VI har 90 dagars nöjdkundgaranti!

Mejla mig om du är intresserad! :) :) [email protected]

Svar: Det går riktigt bra! Jodå, det har jag! Min pojkväns pappa är också återförsäljare :) All lycka till din försäljning!
Henrietta Nylund

Vilken fin hund :). Låter som du haft en bra dag också :)

Sara Ekman    •  

Söt hund!

Juliette    •  

Åh vad söt hund!

Sanna    •  

Så mysigt att vara ledig!!!

Hanus och Amus    •  

Söt katt. Kärlek till världen.

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Vilken liten sötnos :D

linah    •  

vilken sötnos! <3

Josse    •  

Kan inte annat än älska vädret!

Ida ❄    •  

skönt när solen väl är framme :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så söta bilder :)

Linn Strömberg    •  

Söt katt ;) hahah <3

Svar: Hahaha ;D
Henrietta Nylund

mallan    •  

Men åh vilken fin vovve! :)

Pauline Hurtig    •  

Härligt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!