Shopping i La Canada

Före vårt besök i Puerto Banús var vi till shoppingcentret La Canada! Vi har varit där en gång förut, och det är verkligen superstort!
De har så fräsch och luftig inredning i centret! Det var svårt att fånga på bild plus att jag var upptagen med min shopping, hehe.
Efter lite shoppande så åt vi donuts på Dunkin' Coffee, och dom var verkligen goda! Vi satt ute i solen och det var nästan olidligt varmt, men man ska ju inte klaga, det verkar vara superdåligt väder hemma i Finland så man får passa på att njuta nu!
Efter att vi hade kollat igenom centret och shoppat klart blev det dags för att åka vidare. Jag hittade inte så värst mycket, men några saker fick jag med mig! 

En sak som är ganska chockerande är det att William har shoppat mer än mig hittils under denna resa! Han sa även igårkväll till mig "man shoppar ju inte för att man egentligen behöver det, utan bara för att köpa" så han börjar låta lite som mig nu, hehe...


Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Underbart med utlands shopping då man ofta hittar saker som man inte kan hitta hemma :P

Cassandra Haraldsson    •  

Så kul att shoppa ju :D

Amanda    •  

Åh vad lyxigt! Vill också åka dit!! :)

♀ Sara Ben's ♀    •  

haha lite kul att han låter som dig xD Brukar vara så att tjejer brukar shoppa mer än killar haha

Gott med munkar btw!:D

MALIN    •  

Härligt med shopping! Hoppas ni har det underbart! Kram

Elena    •  

Åh, vilka härliga bilder!
Nu blir jag sugen på att resa :)

Mallan    •  

Åh vad kul med shopping! =)

Julia    •  

Åh gud vad kul med shopping, hoppas du hittar mycket! kram

Celine    •  

Men åh så kul! Jag är lite avis kanske haha :)

Alice Lindström    •  

Roligt med lite shopping iallafall!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad roligt! Det ser ut att vara fint.

Sara Ekman    •  

Älskar Dunkin :)

Marlene S.R    •  

åh ser så kul ut, vill också!

Sanna    •  

Munkarna ser goda ut

Prietha    •  

Hahah håller med William, shoppar alldeles för många onödiga saker :-)

LIENE    •  

Härligt. Älskar donuts!

AMANDA    •  

Haha, när jag och min kille var utomlands med min familj så shoppade han en hel del mer än mig, var riktigt chockad över det, haha!

linah    •  

åh va nice:D! var i kanada i januari!

Tilda Barkselius    •  

Härligt med shopping och jag älskar stora shoppingcenter!

Johanna    •  

Härliga bilder! :D

Paulina, Skönhetsbloggare    •  

Alltså, såna munkar ser så goda ut, men jag tycker inte dom är det när man äter dom haha :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!