Härliga Spanien

Åh, vad jag saknar de varma kvällarna i Spanien. Vädret har ju inte varit på topp här på ett tag, vissa dagar är det superbra väder, men ibland är det riktigt tråkigt och regnigt. Så man kan ju inte annat än att längta tillbaka! 
 
Hur var er midsommar? Min var riktigt bra och jag fick spendera den med mina närmaste vänner! Några dramamoment blev det, men jag är ändå väldigt nöjd med årets midsommar! 
Nu är det övningskörning inför bilkortet som gäller i full fart tills 20 juli då jag fyller 18 och förhoppningsvis får kortet i handen!


Ebba    •  

åh vad härliga bilder!

svar: ja de ska bli superkul :) KRAM

AMANDA    •  

Så fin du är!

linah    •  

vackra du!

Lovisa    •  

Det såg riktigt härligt ut! Hoppas att det går bra med körkortet :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Idag är vädret kaos. Ena stunden är solen framme och i nästa så öser regnet ner. Så har de hållit på hela dagen..

Alice Lindström    •  

Inte länge kvar, kämpakämpa!

Mallan    •  

Vilka fina bilder, spanien är verkligen helt underbart. Vill tillbaka dit.

Jennifer    •  

Så fina bilder på dig! Jag vill också tillbaka till värmen...

Tilda Barkselius    •  

Åh vad härligt det där såg ut!
Lycka till med övningskörningen!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Hoppas det går bra med körkortet!

Svar: Tack fina du!
Henrietta Nylund

Sarah    •  

fina bilder

Sara Ekman    •  

Härliga bilder :)

Amanda    •  

Så fina bilder! :)

Sanna    •  

Åhh vill också!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att du hade en bra midsommar! :)

trisiaa    •  

Åh underbart!!

Linn Strömberg    •  

Min midsommar var också riktigt bra :D

Svar: Vad kul att höra!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!