Dinner with a veiw

Något som vi gjorde förra gången som vi var i Fuengirola var att åka upp till bergen i Mijas och äta på en restaurang med utsikt över hela Fuengirola! Man kan ju knappt koncentrera sig på annat än den vackra utsikten då man sitter där...
De hade väldigt många goda rätter att välja mellan, och jag kan lova er att vi hade det väldigt svårt att bestämma oss för vad vi skulle ta! Till slut blev det en vegetarisk paella för min del och en spaghetti till William.
Efter att vi hade ätit upp maten och efterrätten begav vi oss ner från bergen till bilen. Det är så sjukt mysigt område där var restaurangen ligger, allt ligger ganska tätt och hela staden/byn har en så mysig atmosfär.
Jag kan alltså varmt rekommendera er denna restaurang, Pizzeria Oscar, om ni reser hit till Fuengirola-trakterna! :) 


Sanna    •  

Åh vad fint!

Alice Lindström    •  

Vilken utsikt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Men åh så underbart!

MALIN    •  

Wow :) Det ser helt underbart ut! Kram

Gabriella    •  

Vackert!!

Amanda Westberg    •  

Åh så mysigt!

Sara Ekman    •  

Fin utsikt!

Alice    •  

Underbar utsikt!!

Tilda Barkselius    •  

Åh vad härligt det såg ut!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Gud vilken mysig middag :D

Prietha    •  

Åh så fint!

Celine    •  

Så vackert!

Matilda    •  

Gud vad härligt!

Liene Svärd    •  

Åh asså maten!

Jennifer    •  

Åh vi var ju riktigt nära varandra! Jag kom igår hem efter en vecka i Benalmadena! :)

Amanda    •  

Så fin utsikt! :)

ebba    •  

härlig utsikt :)

Sandra Dahlström    •  

Gud så härligt allt ser ut!!

Marlene S.R    •  

ååh vad härligt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!