Åtta orsaker att vara jag

- Jag bryr mig väldigt mycket om mina närstående. Då de är glada eller lyckas med något så känner jag inom mig hur glad jag är för deras skull, medan om dom mår dåligt kan jag gå och vara ständigt orolig för deras skull.
 
- Jag har blivit mycket socialare än vad jag var för några år sedan och har lättare för att prata med folk.
 
- Jag står starkt för mina åsikter. Det är ingen skillnad ifall någon annan tycker annorlunda än mig, alla har sina åsikter och det respekterar jag. Dock löns det inte att argumentera med mig om något jag står hårt för, jag ger alrig upp!
 
- Min humor. Ibland är den ju torrare än sahara, men nu som då får jag folk (och mig själv) att skratta!
 
- Jag känner medlidande ganska lätt och kan föreställa mig i deras position.
 
Jag har lärt mig att uppskatta mig själv och mina brister. Det gjorde jag inte förr, och är glad för att jag gör det mer och mer nu!
 
- Jag älskar mitt jobb. Jag har sagt det förut men det är faktiskt inte alla som är nöjda med sitt jobb, men det är jag trots att det inte är det glamorösaste jobbet, och det är jag glad över.
 
- Jag tar ingen skit från någon. Om någon inte förtjänar min tid så ger jag inte den personen någon tid längre. Om någon talar skit om mig säger det mera om den personen än vad det säger om mig!
 
Jag tänkte att detta skulle vara en kul utmaning till att hitta de positiva egenskaperna i sig själv. Nu utmanar jag just dig att skriva på din blogg eller här i kommentarerna anonymt eller med namn vilka egenskaper som gör dig så unik, och varför det är bra att vara just du! 
 
Sprid kärlek, inte hat. <3
 
 


Netti Starby    •  

Det är jätte nyttigt att skriva bra saker om sig själv och du har väldigt bra egenskaper. :-D Kram

Svar: Ja, visst är det! Tack fina du, kram! <3
Henrietta Nylund

linah    •  

himla bra inlägg:DD och älskar håret hah! <3

Alice Lindström    •  

Bra inlägg!

Prietha    •  

Så bra lista!

Elsa    •  

Vilket härligt inlägg! :)

Sanna    •  

Åh vad bra inlägg!!!

Sara Ekman    •  

Bra lista :)

Tilda Barkselius    •  

Massa grymma egenskaper du verkar ha ju, massa kärlek! <3

Svar: Tack fina du <3
Henrietta Nylund

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

You go girl ;)

Amanda    •  

Roligt att läsa! :)

Jeanette    •  

Så roligt att läsa :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Himla bra inlägg!

ISA    •  

Så bra att foka på det bra med en själv! mer sånt :D

Rebecka    •  

Roligt inlägg och ditt hår är så fint!!

Svar:
Ja, dom är grymma :)

Kram

Sara    •  

Vilken otroligt bra idé! Verkligen underbart! :D
Har hakat på utmaningen och skrivit ett eget inlägg på min blogg.

Svar: Vad kul! Ska kika in ditt inlägg! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!