Roliga nyheter!

Topp - Mango / Shorts - Stradivarius / Skor - Primark / Solglasögon - Affär i Spanien
 
Här kommer ännu en outfit som jag hade på mig under middagen en middag i Mijas! Det var så otroligt varmt både på dagarna och kvällarna så man kunde gå barbent dygnet runt!
 
Idag är det en bra dag, eftersom jag fick mitt körkort idag! Har dock ingen egen bil ännu, men söker för fullt! För att fira att jag klarade det for vi med mamma, min bror och hans assistent till Spices och åt supergod lunch! 
 
Resten av eftermiddagen står det jobb på schemat. Vi hade ett strömavbrott i början av mitt skift som tydligen sträckte sig över hela stan, så ovanligt med det nu för tiden, men som tur är det över nu!
 


Rebecka    •  

Stort grattis till körkortet!

Svar:
Jag kan typ inte gå utan för dörren om jag inte har handkräm med mig ;)

Kram

Elsa    •  

Åh vad roligt! :)

MALIN    •  

Fina fina fina du! Grattis igen till ditt körkort!!!! Kram

Emelie Pahlin    •  

Åh vad spännande med körkort! Och så fina bilder på dig! :)

Svar: Tack finaste!
Henrietta Nylund

Angelica    •  

Gud, grattis till körkortet! Så kul!

Åh du är verkligen så fin! Vad roligt att du fick ditt körkort idag :D

Ida Lindborg ♡    •  

härligt! snygg outfit :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

N    •  

Kul med körkortet :D Hoppas du hittar en bil!

Amanda    •  

Grattis till körkortet!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Lycka till med bilsökandet! :)

Svar: Tack, det lär behövas lite lyckoönskningar då det går rätt så trögt, haha :D
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Grattis till körkortet!

Svar: Tack fina du!
Henrietta Nylund

Josse    •  

Fint!

Svar: Tack!
Henrietta Nylund

Sara    •  

Snygg outfit! Grattis till körkortet 😃

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Elin    •  

Vilken fin outfit!!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Pauline Hurtig    •  

så roligt!

beccalundin.blogg.se    •  

Grattis till körkortet🌸☺️

Svar: Tack!
Henrietta Nylund

Sandra Dahlström    •  

Åh grattis till körkortet!! Bra jobbat 😄😄

Svar: Tusen tack!
Henrietta Nylund

Veronica Möller    •  

Fin outfit! :) Kraaamizar










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!