PYR Fuengirola

De sista dagarna i Fuengirola spenderades på hotellet PYR som låg precis vid strandgången. Vi hade väldigt fin utsikt från balkongen och även kvällssol, så härligt! Frukosten var även riktigt bra och vi betalade inte heller en förmögenhet för nätterna vi stannade där.
 
Jag ångrar inte att vi valde att stanna på hotell de sista dagarna då det var en helt annan upplevelse än att bo i lägenheten. Dock skulle jag nog nästa gång bo hela resan i en lägenhet då det var mycket skönare på alla sätt och vis! 
 
Åh, vad jag saknar denna resa mer och mer, allt var så perfekt då det bara var vi två.


Gabriella    •  

Åh såå fin utsikt!!

Linn Strömberg    •  

Åh vad fint!

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Tilda Barkselius    •  

Men gud så härligt det där såg ut!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Kul att testa att bo i lägenhet så :D

Nettan    •  

Nice :) Vilka härliga bilder

Prietha    •  

Ser fantastiskt ut!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

oh nice

Netti Starby    •  

Vad roligt att ni blev så nöjda och så fint det är! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Såg helt underbart ut :)

Alice Lindström    •  

sv: ja iallafall vad jag har hört. Det ska väl öppna upp bihålorna och det eller något sånt så man inte får lock lika lätt? ingen aning faktiskt hehe
Fint det såg ut!

Svar: Jahaa! Måste testa det nästa gång jag flyger :) Jag har märkt att om jag rensar öronen från vax före jag flyger brukar det inte trycka lika mycket!
Henrietta Nylund

Ebba    •  

men åh vad underbart! kram

Elin    •  

Åh så fint!

Ida Lindborg ♡    •  

åh vad fiint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!