Nya nödvändigheter

Pluspoäng till mig som har köpt det som är tråkigast att köpa, saker som har tagit slut som man måste köpa mer av! Mitt älskade eos läppbalsam tar när som helst slut, och nu när det finns så lite kvar av den så märker jag hur beroende jag är av det, så äntligen skaffade jag mig ett nytt! Samma morgon så märkte jag i duschen att min favorittvål från Dove börjar ta slut, och då råkar jag hitta en ny doft i en större storlek och då slog jag till!
 
Borsten från GHD är ju egentligen inte en nödvändighet då jag äger cirka femtiotusen hårborstar, men jag har superlänge varit intresserad av en svinhårsborste, och nu äntligen beställde jag en! Hittils gillar jag den, men är fortfarande frälst av Tangle Teezer. Jag ska testa den ett tag och återkomma med om det är något jag rekommenderar eller inte!


♫♪ sandra    •  

nice!

josephine Asplund    •  

En inspirerande blogg och hoppas du får en fin sommarkväll, kram<3

Netti Starby    •  

Hoppas att hårborsten är bra och att du blir nöjd! Kram

Linn Strömberg    •  

Håller med om att det är så segt att köpa saker som har tagit slut!

Sara Ekman    •  

Den borsten från GHD är så himla bra!

bedrift.blogg.se    •  

Haha, hatar att köpa sånt men det behövs ju verkligen! Älskar också EOS lypsyl!!

Sara    •  

eos läppbalsamen är verkligen bra!

Pauline Hurtig    •  

eos <3

Anita    •  

Hårborsten såg intressant ut !

ebba    •  

håller verkligen med om att såna saker är så tråkiga att köpa :)

MALIN    •  

Duschtvålen är min favorit! Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!