My 18th birthday

Min födelsedag började fint med presenter från William och mamma och lite tårta vid sängen! Prinsesstårta är min absoluta favorit, så såklart önskade jag mig det!
Här ser ni en glimt av de fina presenterna som jag fick av mina vänner, William och mamma! En stor del alkohol, men det hör väl till då man fyller 18? Jag är så sjukt glad och tacksam över alla presenter som jag fick, jag kan inte förstå hur fina nära och kära jag har♥
Mot kvällen blev det dags för lite kalas/firande vid Williams pappas jobb! Jag hade lagat laxröra (min favorit) och pavlova med färska jordgubbar och så bjöd jag även på lite annat smått tilltugg! Nästan allt var helt slut vid slutet av kvällen, så det betyder väl att jag har lyckats med maten! Då maten började ta slut och de flesta vänner hade sökt sig hemåt så for vi med några vänner till HulluPullo baren en sväng, vilket var riktigt kul! 
 
Ännu ett stort tack till alla som var med och gjorde min 18års födelsedag oförglömlig! Jag kan inte fortfarande förstå att jag hade så många guldvärda människor som ville fira lilla mig och var där för min skull, vad skulle jag göra utan er?♥


Amanda    •  

Grattis, och vilka fina presenter du fick! :D

Hemma Hos Felicia    •  

vilken underbar födelsedag! Och grattis i efterskott!! :D

♫♪ sandra    •  

åh massa gott :D

Sara    •  

Grattis i efterskott!

Elin    •  

Va kul! Den sista bilden... åh va gott det ser ut att vara :)

Alice    •  

Men fy vad gott!!

Amanda Forsman    •  

Grattis i efterskott! Vad mycket fint du fick och gott ni hade :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad kul, och vad fina presenter! grattis till dig finis <3

Pauline Hurtig    •  

vad roligt!

Misstossequeen    •  

Grattis tills 18 år! :)

Svar: Vad kul att inlägget uppskattades :D

Sara Ekman    •  

Grattis! :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Rebecca    •  

Ser ut som en riktigt bra 18 årsdag :D

Svar: Det var det verkligen!
Henrietta Nylund

Malin Thorell ♔    •  

Grattis lite såhär i efterskott, vilka fina presenter du fick :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Hanna Sahlqvist aka Hannavic    •  

Men åhh gud vad roligt!! Grattis åter igen :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm    •  

Grattis i efterskott :)

Svar: Tusen tack! :)
Henrietta Nylund

grattis










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!