Jag klarade det!

Orsaken till varför det har varit tomt här emellanåt här på sistone är för att jag har haft fullt upp att läsa till teoriprovet, och idag skrev jag det och jag klarade det! Det känns som att hundra stora stenar har lyfts från mina axlar nu när det är över! 
 
Imorgon blir det bröllop för min del då Williams bror ska gifta sig, så inom kort får ni se vackra bilder därifrån! Jag är så taggad då detta är mitt första bröllop som jag har varit på!


JUNITJEJ    •  

Ett stort GRATTIS!

Sara    •  

Grattis till avklarat teoriprov! Minns när jag klarat mitt moppeteoriprov var det exakt samma känsla av lättnad, eftersom jag inte trodde att jag skulle klara det...
Ha en trevlig helg! :)

Sara Ekman    •  

Stort grattis!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så underbart, bra jobbat! :D

Yvonne    •  

Grattis!

Anita    •  

GRATTIS! :D

Gabriella    •  

Åh så roligt med bröllop!!

Ida Lindborg ♡    •  

ååh vad roligt, grattis!! så himla skönt är det när man klarat de! :D

Alice Lindström    •  

Vad roligt! grattis!!

Sanna    •  

Kul att gå på bröllop

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

GRATTIS! Gud vad skönt :D

Pauline Hurtig    •  

grattis!

MALIN    •  

Grattis fina du!!!! Kram

Julia    •  

vad skönt, grattis! :)

Josse    •  

Grattis!! Minns själv den där känslan, så underbar!

Elin    •  

Åh va kul! GRATTIS! :)

Emiza    •  

grattis










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!