En present från mig till mig

Som en födelsedagspresent till mig själv så köpte jag detta nya objektiv! Det är ett 50mm objektiv med en bländare på 1.8. Jag har superlänge velat ha ett nytt objektiv då jag har använt kitobjektivet sedan jag köpte min kamera för flera år sen, så nu var det äntligen dags! 
 
Hittils så är jag supernöjd med det! Ni kan se i inlägget under bilder på mig fotade med det nya objektivet. Den enda nackdelen hittils är att allt är så inzoomat då det är 50mm, men annars är det hundra gånger bättre än kitobjektivet, så nöjdare kan jag nog inte bli!


MALIN    •  

Vilken bra present! Ett nytt objektiv är aldrig fel :) Kram

linah    •  

åh så kul!!:D

Anita    •  

Åh, härligt :D

Maria S    •  

Alltid lika kul med nya kameratillbehör! :)

Emelie Pahlin    •  

Har också det objektivet, I love it!

Misstossequeen    •  

Åh jag vill med ha en systemkamera :D

♫♪ sandra    •  

Men nice!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

åh nice

Prietha    •  

Älskar mitt 50mm objektiv också!!

Pauline Hurtig    •  

vad roligt!

Amanda Forsman    •  

Åh vad roligt :Da

Caroline Blomberg    •  

Åh va roligt med nytt objektiv!! Jag är också ute efter ett nytt, dock ett som inte är inzoomat!

Gabriella    •  

Åh såå roligt, det är ett av mina favorit objektiv!! Såå bra, kram!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh vad underbart med ett nytt objektiv! Använder mitt 50mm så gott som hela tiden :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!