En av de hemskare dagarna

Gårdagen var verkligen inte någon höjdare. Jag fick tanden fixad med en akuttid, men smärtan efteråt går inte att beskriva. Dessutom sålde jag vidare min älskade lilla pärla till mopedbil igår och det skär så i hjärtat att se den åka iväg och tänka att jag aldrig kommer se eller köra med den någonsin mera.

Tanden som hade krånglat var grovt inflammerad och nerverna i själva tanden dog i samband med krocken, och det var därför inflammationen startade igång. Så nu ska jag gå på antibiotika en vecka och fortsätta att proppa i mig mängder med värkmedicin så att jag klarar av vardagen!

Jag har haft en sjukt emotionell period på senaste tiden och det börjar bli rätt så jobbigt nu. Jag gråter av det mesta och kan brista ut i tårar lite när och var som helst. Nu får man bara hoppas på att det kommer bättre tider. Jag har påbörjat sökningen efter min första bil nu ordentligt, så får hoppas att jag hittar en fin och bra bil så snart som möjligt!

 


Elin    •  

Men åh va tråkigt..... Håller alla mina tummar att du får tur snart!

Svar: <3
Henrietta Nylund

Alice Lindström    •  

Ussch vad jobbigt! hoppas verkligen det löser sig!

Svar: <3
Henrietta Nylund

linah    •  

skickar en massa styrkekramar!! <3 <3

Svar: <3
Henrietta Nylund

AMANDA    •  

Åh så jobbigt det lät.. :(

Jennifer    •  

Nej stackaren... Hoppas det vänder snart <3 Lycka till i jakten på perfekta första bilen :)

Svar: <3
Henrietta Nylund

Sanna    •  

åhh <3 förstår har haft emotionella perioder också , det är så jobbigt!!!! Man är nära t nervsammanbrott hela tiden<3 Det blir snart bättre

Svar: <3
Henrietta Nylund

Anita    •  

Aj aj.. Smärtan lät inge vidare :( :( kram

Tilda Barkselius    •  

Usch förstår att det känns jobbigt, skickar massa kärlek och hoppas både du och tanden mår bättre snart! <3

Svar: <3
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Fina fina du. Vad tråkigt att höra. Jag hoppas att du kommer på benen snart igen! Kram <3

Svar: <3
Henrietta Nylund

Netti Starby    •  

Nä vad tråkigt och hoppas att det ordnar sig både med bilen och i munnen! Kram

Svar: <3
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Jobbigt :(

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Men din stackare :(
Fyfan va jobbigt för dig, håller tummarna att du snart är bra igen :)

Svar: <3
Henrietta Nylund

Yvonne    •  

Usch vad jobbigt, hoppas verkligen det blir bättre tider för dig snart! Lycka till med billetandet <3

Svar: Tack! <3
Henrietta Nylund

Pauline    •  

Åh :(

Marlene S.R    •  

åh det lät inge kul, hoppas det blir bättre snart!

Svar: <3
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Men usch då, kram på dig! <3

Svar: <3
Henrietta Nylund

ebba    •  

åh vad jobbigt, kämpa på <3
svar: ja de är ju helt underbart gott :) KRAM

Svar: <3
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Usch vad jobbigt! Hoppas allt vänder snart 💕

Svar:
Åh jag med!

Kramar










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!