Det perfekta smyckesträdet

Äntligen är det perfekta smyckesträdet mitt, och det passar så fint in ovanpå byrån i min walk-in-closet! Jag har länge sökt efter ett liknande och jag blev så lycklig då jag fyndade detta från ett Facebook loppis för några ynka euro! 
 
På detta kommer jag att hänga mina favoritsmycken i silver eftersom attt det ser bäst ut så. Här ovan ser ni redan mina favoritarmband plus två ringar i guld som jag hängde upp för att se hur det såg ut. Åh vad nöjd jag är med detta!


Danielas Dagbok    •  

ååh vad fint!!

Caroline    •  

åh vad snyggt! jag fick en hand som smyckeshängare, den ser dock sååå creepy ut haha...

Caroline    •  

åh vad snyggt! jag fick en hand som smyckeshängare, den ser dock sååå creepy ut haha...

så fint

Prietha    •  

Åhh, behöver ett!

Caroline Blomberg    •  

Åh ett smycketräd eller liknande borde jag verkligen införskaffa! Använder inte mina halsband pga att de ligger ihop trasslade i en låda...

Svar: Har två smyckesträd nu då de är så praktiska! Finns i många inredningsaffärer! :)
Henrietta Nylund

Pauline Hurtig    •  

har också det :)

Amanda Forsman    •  

Åh vad smart och fint :)

Amanda Forsman    •  

Åh vad smart och fint :)

Ida Lindborg ♡    •  

Så fina!

Ida Lindborg ♡    •  

Så fina!

Sara Ekman    •  

vilket fint :)

linah    •  

snyggt:D

Emelie Pahlin    •  

Åh vad fin! Skulle också vilja ha en sådan! :)

MALIN    •  

Ett sådant har jag hemma! Superfint! Kram

Gabriella    •  

Åh såå snyggt, bra fynd!!

Sara    •  

Åh vilket fint smyckesträd!

Elsa    •  

Åh vad fint! :)

Emelie    •  

Vad fint!

Elin    •  

Åh va fint!! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!