Too Faced Better Than Sex

Äntligen har jag köpt min favoritmascara igen, och denna gången i full size! Jag har ju bara haft en mindre tub som kom med i ett Too Faced kit som jag köpte på Sephora i somras, så nu är jag så glad över att jag har denna i största storleken!
 
Jag har ju hur många gånger som helst berättat om denna mascara och nästan varje gång jag ska nämna min favorit sminkprodukt så säger jag denna! Den är absolut den bästa mascaran jag har någonsin testat. Den kanske inte passar till alla eftersom att vissa hellre använder gummiborstar istället för denna typens borstar, men denna ger en sån otrolig volym till fransarna!
Så här ser borsten ut. Enligt Too Faced ska den vara timglas formad, men enligt mig ser man det inte så värst tydligt. Om man tittar på Too Faced hemsida en tutorial på hur man ska använda denna mascara på rätt sätt så får man verkligen dom fransarna som är ''Better Than Sex''!
 
Vilken är din favoritmascara?


linah    •  

haha älskar namnet!

Frida    •  

Jag använder Max factor calorie 2000 mascara, den tycker jag är jättebra men hört mycket om better than sex så den kanske är värt att prova :)

Anita    •  

Kul =)

Rebecka    •  

Åh vad kul och bra tips :)

Svar:
Åh visst är mössan söt? Har en beiget sedan förr året, älskar dom!

Kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Det kunde lika bra ha varit jag som skrev detta inlägget för jag är helt besat av denna mascaran xD Bästa som finns och jag kommer aldrig vilja ha någon annan :D

Svar: Den är verkligen så bra!
Henrietta Nylund

Julia    •  

vill testa den :)!

Jennifer    •  

Den där är också en av mina absoluta favoriter!! Gillar också Maybelines Lash Sensational, har du provat den? Inte helt samma effekt men absolut bra! :)

Boel    •  

Den verkar bra :D

Linn Strömberg    •  

Åh vill testa!

Madeleine    •  

Det är väl underbart när man har sina favorit produkter :)

Paulina    •  

Älskar också denna! det är min favvo, men den har börjat smula jätte mycket nu :( har inte ens haft den i tre månader än.

Erica Andersson    •  

vill verkligen testa den mascaran! min favorit är frand volume lash styler från isadora:)

Isabella Huynh    •  

bra tips :) måste testa!

Elin    •  

Den skulle jag vilja ha! Min favoritmascara kommer från Maybelline, kommer dock inte på vad den heter ;)

emeliesandelia.se    •  

Skulle vilja testa den! :)

Pisasday    •  

Älskar mascara. Har använt mej av samma märke nu i x antal år. Skulle vara kul att testa någon annan sådär bara för att se. :) Finns denna att köpas här också?

sandra    •  

nice!

Ronja Flygare    •  

Skulle också vilja testa den :D men vet inte om borsten känns rätt för mig, ser lite klumpig ut.. men de e ju smaksak. Varifrån har du beställt den?

Annsoh    •  

hört tala som den! måste testa!! :)

Erica    •  

Jag har ingen favoritmascara själv, så kanske får testa denna nästa gång jag köper mascara. ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!