December snapshots

Kom in i julstämning i början av December med att baka julstjärnor! / Hälsade på Sarah och Benjamins lilla kattunge Tiger, så söt så man smälter <3
Testade göra ägg & bacon frukostmuffins, riktigt gott! / En sminkning jag gjorde!
Och Williams söta hund Donna älskar att leka med tomma paket, så söt! / Paketerade dom sista paketen.
Klippte några cm av håret hos Elin på Peter&Jina! / Jag och William var hundvakt en stund till sötaste Kotten! 

Jag har faktiskt inte tagit så många bilder under denna månad då jag har haft så fullt upp hela tiden! Men här samlade jag ihop i alla fall några bilder som beskriver min månad! :) 

Vad hann du med i December?


Elin    •  

Så fina bilder! Söta djur :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Naaaw så söta djur!

Julia    •  

såg ut som en bra månad :)

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma    •  

Härliga bilder! :)

Sandra Steinick Gustafsson    •  

massa härliga bilder!

Danielas Dagbok    •  

men ååh vilken söt katt! <3

Emma Engström    •  

Jättehärligt inlägg och supersöta bilder! :)

MALIN    •  

Vilka härliga och fina bilder! Kram

Pauline Hurtig    •  

fina bilder!

Svar: Åh tack!
Henrietta Nylund

N    •  

Härliga bilder :)

Alicia    •  

Älskar sminkningen!!

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Fina snaps! :D

Emma Sjölin    •  

Vilka fina bilder! ♥

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Frida    •  

Härliga bilder och sååå söta djur :)

Malin Thorell ♔    •  

Vilken sötnos (katten) ^^

Svar: Ja visst är han!
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så härliga bilder :)

Madeleine    •  

Fina bilder och söta djur :)

Svar: Ååh tack :) visst är dom!
Henrietta Nylund

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Härliga bilder:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!