Rebecca Stella

Jag har alltid avgudat Rebecca Stellas stil och varje kollektion hon har gjort i samarbete med Nelly.com har varit så fina och väldigt populära! Nu har hon sitt egna märke där hon säljer så sjukt snygga kläder och även skönhet! Här nedanför listar jag några av mina absoluta favoriter som mer än gärna skulle få flytta hem till mig!
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Dessa tre är mina absoluta favoriter! Som de flesta kanske redan vet är ju beige min favoritfärg då det gäller kläder och accessoarer, så nummer ett och två är ju to die for! Den i mitten är ju också hur fin som helst och skulle kunna se mig själv med den på krogen i sommar när jag fyller 18!
4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR (affiliatelänkar)
Jag är fortfarande ganska svag för snöringstrenden så nummer fyra var verkligen snygg! Färgen var också riktigt fin, har inte några plagg i samma färg så det skulle sitta fint med en sådan klänning i garderoben! Och i bilden i mitten är ett kit med en massa olika sminkprodukter. Jag är så sugen på att testa hennes sminkkollektion också! Den sista klänningen har jag ju redan bloggat om i inlägget om NAKD favoriter HÄR!
 
Har du kikat in på Rebecca Stellas kollektion tidigare? Vad tycker du om den?


Emma -Merakibeauty.se    •  

så snyggt med klänningar i beige :)

ebba    •  

men åh så mycket snyggt!
svar: ja eller hur! tack så mycket :)
kramis

N    •  

Superfina!

anneli    •  

Min bästa vän köpte smink därifrån, det brände i hennes ansikte /;

Madeleine    •  

Jag tycker hennes kollektioner är superfina! Det som är så bra med dom är att kläderna passar alla kroppsformer! Annars brukar ju en del kläder passa bättre/inte lika bra på vissa kroppar, men hennes klänningar passar verkligen på alla! Oavsett om man är helt rak, platt, kurvig, supersmal, lite mullig. SKITBRA tycker jag 😍 Och sen är ju alla klänningar magiska, hon har ju helt klart bra smak om man säger så!

Sarah    •  

Kul att hon har sitt egna märke nu då :)

Frida    •  

Älskar Rebecca Stella , så snygg och så fina kläder :)

Maja    •  

Så fina saker! Älskar dem!!

josephine Asplund    •  

Verkligen sjukt snygga =)
Lycka till med bloggen och hoppas du får en fin kväll!
Kram <33

sandra    •  

massa snyggt!

Fanny    •  

Riktigt snygga saker! :D

Tilda Barkselius    •  

Så snygga grejer verkligen!

Linn Strömberg    •  

Snörning är så snyggt!

MALIN    •  

Hennes grejer är sååå så fina! Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Jag älskar den, finns så mycket fint man vill ha! :)

Emelie Pahlin    •  

Har sett en del youtubers som har gjort looks med produkter från Rebecca Stella, vill så gärna också ha!! :)

N A T H A L I E    •  

JÄTTE snygga plagg! :) kram

Josse    •  

Så snyggt!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har en läppenna från Rebecca Stella och jag ÄLSKAR den. Har även en hel del kläder från hennes kollektioner från Nelly, har dock inte beställt något nu sen hon öppnade men jag tvekar inte på att kläderna är amazing!

VERONICA - fashionblog    •  

Goooorgeous! SÅ snyggt! :) Kramar tjejen!

A M    •  

Oj vad mycket snyggt!

Eleonora Adriana ♥    •  

Snyggt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!