5 positiva egenskaper

Jag har blivit nominerad av Tilda att göra denna utmaning att jag ska skriva fem positiva saker om mig själv och sedan nominera fem stycken bloggar som också ska göra denna lista! 
 
 
 
1. Jag är väldigt omtänksam och bryr mig om mina nära och kära och vill alltid att de ska må bra och vara lyckliga! 
 
2. Jag kan tala flytande svenska, finska och engelska. 
 
3. Jag får ibland kickar så jag börjar städa och göra i ordning saker som en galning. Positivt då man håller allt rent och fint!
 
4. Jag har väldigt lätt för att tala om vad som helst med folk då jag väl har öppnat mig för dom. 
 
5. Jag är rätt så smart. Inte mattesmart eller så, utan jag kommer på lösningar till saker relativt lätt och kan tänka outside of the box då det behövs.
 
 
Jag nominerar:
chevelleekstrom.blogg.se
ddanielas.blogg.se
byronja.blogg.se
linnstromberg.se
Och som femte nominerar jag precis alla som känner för att göra denna listan! Vilka är dina fem positiva egenskaper?
 


Lydia    •  

Vad roligt!

Tuva Björnwall    •  

kul att läsa!! :D

Linn Strömberg    •  

Åh vilka bra egenskaper och färdigheter :D Åhh har blivit nominerad av flera bloggare så jag måste ta tag i det här nu

MALIN    •  

Du är såååå så fin! Kul att läsa dina positiva egenskaper! Kram

♫♪ sandra    •  

kul att läsa :)

Tilda Barkselius    •  

Jättehärliga punkter, du verkar vara en superhärlig tjej!

ISA    •  

sånt här är ju SÅ viktigt att kunna skriva. YOU GOOOO!

Pauline Hurtig    •  

så bra!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken härlig och positiv utmaning!

Skogsraah ☾    •  

Kul utmaning!

Josse    •  

Kul att läsa :)

Ronja    •  

oj okej kul lista! ser att jag är nominerad så ska troligtvis svara imorgon :D

linah    •  

fin du är <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!