Ni hittar mig på Beauty Boulevard!

Nu äntligen har mitt första recensionsinlägg kommit upp på Beauty Boulevards hemsida! Jag är så glad över att få vara en del av BB teamet och ge mina åsikter om hårprodukter (och såklart andra produkter) och dela med mig av massor av annat hår och skönhetsrelaterat!
I min första recension berättar jag om min favoritolja SP Luxe oil. Jag har ju berättat om den här på bloggen några gånger, men nu har ni en ordentlig recension på den och orsaker varför just du behöver den här oljan i ditt liv! Klicka HÄR eller på bilden för att komma direkt till recensionen!
 
Det finns så många olika recensioner och annat kul på Beauty Boulevard som ni borde ta en titt på! Allt från hetaste ögonskuggspaletterna just nu till tips på hur man får bättre självkänsla. Jag kommer då som sagt fokusera mest på hår och hårvård, vilket känns riktigt kul! Hoppas ni kommer att följa med på BB och är intresserade av att läsa mina recensioner där! :)


Linn Strömberg    •  

Åh vad roligt!

Sarah    •  

Den har ja inte testat :)

Prietha    •  

Åh så kul!! Älskar den där oljan, den gör mirakel!:)

Anonym    •  

Gud va kul :D

Hillevi    •  

Åh vad kul!

Amanda    •  

Så kul! Kommer du fortsätta blogga här ändå? :)

Tuva Björnwall    •  

åh vad kul! :D

MALIN    •  

Vad roligt! Det ska jag kolla in direkt! Kram

Netti Starby    •  

Vad roligt att få testa något nytt! Kram

Tilda Barkselius    •  

Åh vad kul!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!