New higher end

Dessa två skönheter är mina senaste tillskott till sminksamlingen! En dipbrow pomade från Anastasia Beverly Hills och ett hydra matte liquid lipstick från Gerard Cosmetics. Dessa två är ju av den lite dyrare varianten, men det märks på produkterna då de är superbra!
Jag har haft en pomade från NYX tidigare och jag är som frälst när jag har skaffat mig den äkta varan nu, det är så sjukt stor skillnad på produkterna! Liquid lipsticket var inte exakt den färgen som jag förväntade mig, men jag är så blek just nu så den ser säkert bättre ut på mig på sommaren! Superbra annars och höll sjukt länge fastän jag åt oljig mat under dagen.
 Swatches: dipbrow pomade i färgen taupe och hydra matte liquid lipstick i färgen serenity.


♫♪ sandra    •  

men nice!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt! :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad fina produkter! Älskar färgen på "läppstiftet" :D

Netti Starby    •  

Åh vilka fina produkter! Kram

Lydia    •  

Skulle gärna vilja ha dipbrow!

MALIN    •  

Kul med lite nya grejer! Jag har hört väldigt gott om läppstiftet från Gerard! Kram

VERONICA - fashionblog    •  

Guud så bra produkter! SÅ bra!! :) Fina färger!

Sara Ekman    •  

Nice :):)

Isabella Huynh    •  

vilken fin färg på liquid lipsticken!

Svar: Ja, eller hur! :)
Henrietta Nylund

Josse    •  

Älskar anastasias produkter!

Sanna    •  

Härligt med nytt smink!!!!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

nice










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!