Mina sociala medier

INSTAGRAM @henriettanylund
Jag är väldigt aktiv med att gilla bilder och kolla in nya konton på Instagram, men uppdaterar någon gång i veckan själv. Jag älskar Instagram och hittar så sjukt mycket inspiration där! Jag vill även gärna kolla in just ditt konto, så ifall du börjar följa mig så klickar jag in mig så fort som möjligt på ditt konto och följer dig tillbaka, let's be friends!
 
SNAPCHAT @ettakung
Jag ääälskar snapchat! Vissa dagar är jag superaktiv och skickar non-stop till nästan precis alla och lägger upp massor av mystorys, men vissa dagar kollar jag endast på andras mystorys. Jag gillar alla effekter man kan lägga på ansiktet i appen, haha! Det skulle vara kul att följa just dig så jag får se vad du gör om dagarna! 
TUMBLR @eettas
Detta kan väl inte klassas som en social medie, men man kan ju ändå följa andra personer osv. här! Jag älskar tumblr och man hittar så otroligt mycket inspiration och fina bilder därifrån. Dock gillar jag inte tanken att någon skulle använda mina bilder och lägga upp dom på deras konto utan lov av mig...
 Som sagt, följer du mig så följer jag gärna tillbaka! 
 
Det känns som om jag är den sista i världen som inte använder Twitter, har inte fattat meningen med det ännu, men det lär väl komma någon dag i livet då kan känner att jag måste gå med där! 
 
Vilken social medie är din favorit?
 
 


Alice Lindström    •  

Min favorit är instagram, fast ända sedan jag skaffade det!

MALIN    •  

Kul att se! Snapchat är såååå roligt - min nya favorit! Kram

♫♪ sandra    •  

min favorit är nog twitter men har också instagram och tumblr :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Att kolla på så är instagram min favvo, men jag använder snapchat mer tror jag.

Tilda Barkselius    •  

Mina favoriter är instagram och snapchat, börja följa dig på insta. Du har såå fina bilder!

Netti Starby    •  

Jag har börjat följa dig på Instagram och hoppas att du följer mig tillbaka :-D Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad kul att se :D
Jag älskar insta och tumblr

Amanda Forsman    •  

Min är nog insta! :)

N    •  

Insta och snap är helt klart mina favorit-medier :)

Liborius    •  

Älskar instagram men är beroende utav snapchat, haha!

Skogsraah ☾    •  

Instagram är nog min favvo!

Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard    •  

Åh ska in och kika på din instagram direkt, älskar att hitta nya konton att följa. :) Kram

Emelie Pahlin    •  

Var nyss inne på din tumblr, så fin den är!!

Hillevi    •  

Min favvo är instagram eller tumblr!

Angelica    •  

Kul att se var man kan hitta dig!

Tuva Björnwall    •  

tror instagram är min favorit! :D

linah    •  

roligt inlägg:D!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Får ta och kika in! :)

Amanda Jönsson    •  

Min favorit måste nog vara instagram!

VERONICA - fashionblog    •  

Instagram är helt klart min favorit medie, efter bloggen! Kul att se vart man mer kan följa dig :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Min favorit kommer alltid vara bloggar :D

Sara Ekman    •  

Älskar instagram och snapchat :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!