Love/hate relationship

Kan inte bestämma mig för ifall jag gillar dessa byxor eller inte...
Måndag igen nu då, vilket bara känns skönt för min del då det är sista veckan av kombi och gymnasieämnen i hela mitt liv! Jag har endast en lektion per dag hela veckan förutom på tisdag och fredag då jag är helt och hållet ledig, kan det bli bättre än så?
 
Idag har det ju varit så underbart väder! Jag tog faktiskt fram solstolarna för i år och satte mig på verandan i shorts och topp och solade ett tag efter skolan, solen är så mycket varmare än man tror! Det var ju faktiskt ungefär så här varmt förra året i juni..
Nu ska jag fortsätta lyssna på en ny podd jag har påbörjat, Säker stil heter den! Återkommer senare med vad jag tyckte om den! :)


Veronica Wallgren    •  

Tycker jeansen var supersnygga!

Amanda Jönsson    •  

Gud va snygga!!! Vart är dem ifrån?

a n n i k a    •  

Så snygga!

Tilda Barkselius    •  

Gud så snygga byxor!!!

MALIN    •  

Dessa byxorna är helt perfekta! Sitter som en smäck på dig! Kram

Maria    •  

Snygga jeans! :D

Amanda Forsman    •  

Åh så snygga jeans!

Linn Strömberg    •  

Jeansen var stööört snygga!!

N A T H A L I E    •  

Dem är huuuur snygga som helst!!! :) kram

Sara Ekman    •  

Jättesnygga byxor! :)

Hillevi    •  

Byxorna var jättesnygg!

Emmy's Life    •  

Byxorna är ju supersnygga, du ska absolut älska dem! De sitter bra på dig också :)

Caroline    •  

Åh vilken härlig vecka, så skönt med ledighet också! Jag tycker jeansen var superfina!

Jenni Blomqvist    •  

Så snygga byxor! Var har du hittat dem? :)

VERONICA - fashionblog    •  

SÅ SNYGGA! Behåll och rocka dem. Åh så snyggt :)

VERONICA - fashionblog    •  

SÅ SNYGGA! Behåll och rocka dem. Åh så snyggt :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jävlar vilka snygga jeans :D Dom satt perfekt på dig :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken skön vecka det låter som! :)

Jarina    •  

Sjukt snygga byxor ju! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Veronica Möller    •  

Diggade byxorna, så snygga!!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Jenniforloneryd    •  

JAG gillade byxorna skarp!! :D Trevlig helg :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!