Getting ready

 Så här ser jag ut ikväll då vi firar min jobbkompis som fyller år! Det blev sjukt stressigt med att hinna fixa mig, men blev helt nöjd till slut ändå! 

Jag har använt min nya Carli Bybel palett till ögonen och älskar verkligen färgerna, pigmenteringen och hur lätt de är att blanda ut! Annars har jag också mitt nya läppstift från MAC på, men bilderna är inte riktigt rättvisa då färgerna blev så otroligt varma. 

Vad tycker ni?


ronja    •  

va fin du e :)

Josefine    •  

Jätte fint! Hoppas du får en rolig kväll :)

MALIN    •  

Vad fin du är! Carli Bybel-paletten är så fin :) Kram

Sara Ekman    •  

Kul! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snygging!

Tilda Barkselius    •  

Så fin är du!!

VERONICA - fashionblog    •  

Men vaaaackra duuu! :) Kramar fina!

Josse    •  

Så fin du är!

Amanda Jönsson    •  

Åh va fint!

A M    •  

Så snygg du är! Diggar dina lockar i håret! :D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Carli.B paletten är den bästa :D

Linn Strömberg    •  

Jättesnyggt!

Days by Johanna    •  

Jätte fint :)

Amanda    •  

Åh så snyggt!! Hoppas du hade kul! :)

Sanna    •  

Va fin du är :)

trisiaa    •  

Riktigt fint!

Vanessa    •  

Åhhh så fina lockar!! :D
Läppstiftet är jättefint. Själv handlar jag inte från mac eftersom den säljer på den Kinesiska marknaden och då låter kina testa på djur vilket jag tycker är moraliskt fel. Men jag måste erkönna att jag saknar deras smink för oj vad snyggt det är!! :D

Jättefint :). Hoppas ni hade det kul :)

wilma    •  

vad fint! och riktigt fina lockar dessutom!

Netti Starby    •  

Vad fin du var! Kram

Liborius    •  

Fina du!

Elin Hansson    •  

Åh vad fint! :D <3

Erica    •  

så vacker!!

Tilda Barkselius    •  

Så fin du är!

Pauline Hurtig    •  

så fin :)

Sarah    •  

Ååh så fint det blev! Har själv också varit sugen på att beställa Carli Bybel paletten, varifrån beställde du din? :)

Ebba    •  

så himla fin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!