Everything on sale

1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Alltså HUR fin är inte denna bombern? Perfekta passformen och färgen! Dessutom så finns den även i beige vilket är min favoritfärg. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska köpa den eller inte då jag precis skaffade en svart bomber! Ett par Levis shorts har jag hur länge som helst drömt om och på IMSO fanns ett par supersnygga! Fransväskan behöver jag väl inte säga så mycket om, superfin detalj som piggar upp en outfit!
4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR
Den perfekta vårkappan, som dessutom är billig! Denna har jag sett förr på, men ett köp har aldrig blivit av. Jag som älskar jumpsuits blev så glad då jag såg denna! Perfekt till sommaren, älskar spetsdetaljerna och urringningen!
 
Med koden IMSO20 får ni -20% på hela butiken ända tills slutet av april, så nu mina damer och herrar löns det sig att shoppa! 
 


Netti Starby    •  

Åh vad snygga! Kram

Cassandra Haraldsson    •  

Så fina kläder! :D

Skogsraah ☾    •  

Snygga!

Tilda Barkselius    •  

Så snygga!

lydia    •  

så snyggt!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilka härliga reatips!

Ewelina    •  

Bomberjackan är så snygg! Måste in och kolla, tack för tipset :)

Linn Strömberg    •  

Men åh så mycket snyggt! <3

emeliesandelia.se    •  

Riktigt fina saker! :)

ELIN WAHLBERG    •  

sv. tack snälla!

så snygga saker!

MALIN    •  

Jättefina grejer! Kram

Tuva Björnwall    •  

så snygga plagg!!

Lydia    •  

Älskar 5an!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!