Favoriter just nu

 
 
 Några favoriter från min spellista för tillfället! 
Är själv helt chockad att jag har två (!!!) finska låtar jag hör på hela tiden just nu, och en av dom ser ni ovan. Brukar tycka att finsk musik är typ det dåligaste som finns men ibland släpps det faktiskt såna låtar som går att lyssna på! Tycker bara övrigt inte om stilen i de flesta finska låtarna!
 
Som ni kanske även också ser så hör jag mest på sådant som kommer i dom populäraste radiokanalerna, och det är ju egentligen därifrån jag hittar alla bra låtar då jag inte är en sådan som gräver mig djupt in på olika album osv. på Spotify!
 
Vad lyssnar du på för musik?


Marlene S.R    •  

så bra !!

Denise    •  

jag lyssnar på all sorts musik ungefär förutom opera osv haha nej men lyssnar väl på topplistan precis som du :)

Anonym    •  

Bra låtar :)

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF    •  

flera bra låtar :)

Nora Bååth    •  

Sjut bra!

Amanda    •  

Lyssnar på väldigt blandat :P Älskar reality!

linah    •  

äälskar avicii!

S A N N A♥    •  

Sugar är så bra!

Linn Strömberg    •  

Åhh Avicii!!

Jag lyssnar mestadels på kpop, rap och Demi Lovato queen <3

MATHY    •  

/ Kolla gärna in min senaste åsiktsvideo angående kroppsideal & Självdistans. Samt delta i min veckans blogg tävling! /

Videon: https://www.youtube.com/watch?v=2oLWO2N705g
Veckans blogg: http://nouw.com/Mathy/mathy-veckans-blogg-20222616

<3 <3

Brownsugar    •  

Bra tips!

milina.blogg.se    •  

Tack för tips! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Detta var underbart att läsa en måndagsmorgon! :) Sån bra inspo för hela dagen! Grymt ju!!

Michelle    •  

Härligt med lite musikinspo. :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härligt med tips! Jag lyssnar på allt möjligt faktiskt...

Pauline    •  

kul med musik tips! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh tack för bra tips :) Just nu lyssnar jag mest på Zara Larssons nya Never Forget You, Chris Medinas Make It Home som släpptes förra veckan och Lana Del Rey :)

Amanda Engberg    •  

Så bra låtar! :)

Sara Ekman    •  

Bra låtar :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Älskar första låten :)

Julia    •  

Nothing left är såå bra!

Julia    •  

lyssnar också på alla förutom dom 2 i mitten :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Tack för låttipsen! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!