Back to business

Den andra bilden är tagen vid mitt nya sminkbord i min walk-in-closet! Vill ni se bättre bilder på hur det blev? 

Nu har jag äntligen beställt sminkborstar på torsdag kväll till nästa period i skolan då vi börjar med frisörämnen och makeup! Beställde även lite annat smått och gott till mig själv som jag är supertaggad på att testa! 

Är så taggad på att börja med frisörämnen igen då det är nu ett halvår sedan vi hade det sist! Har ju haft gymnasieämnen i sista perioden före sommarlovet och nu i första, så nu längtar man verkligen tillbaka!

Nu blir det jobb resten av helgen!



Rebecka    •  

Så fin! Åh, vi läste också make up när jag gick frisör linjen, så himla roligt :D

Svar:
Det var jättefint! På cocopanada.se :)

Kram

Linn Strömberg    •  

Vill gärna se bättre/fler bilder på hur det blev :D

Viktoria Eriksson    •  

Så fin du är! :)

Julia    •  

ser fint ut så jaa mer bilder :)

VERONICA - fashion blog    •  

Alltså fina fina duu, så himla snygg!! :) looove it! Ha en fin kväll!

linah    •  

duktig du är som jobbar och står i!!

Elin    •  

Fina du!

Amanda Engberg    •  

Så roligt med lite internetshopping! :)

Theresia    •  

Åh så fin!

Pauline    •  

vill absolut se mer bilder! Hade walk in closet när jag bodde hos mamma :/

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Fin du är :)

Linnéa Pyrrö    •  

Kul med frisör! :)

Amanda Eriksson    •  

Jag har börjat blogga igen så du får gärna kika in och lämna en kommentar😃

S A N N A♥    •  

Åh vad fint sminkbord

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Åh, avis på att ha walk-in! Vill gärna se mer :D

milina.blogg.se    •  

Härligt att du längtar tillbaka! Och ditt hår, så fint!!

Svar: Ja! :D Men ååh tack!
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så roligt! :)

Skogsraah ☾    •  

Så fin du är!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Jag vill se mer hur det ser ut! :)

Jennifer    •  

Åh så snyggt telefonskal du har! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!