Är jag den enda?

... Som alltid har sjukt svårt att fånga bra bilder på djur? Här har jag försökt fota min hund då hon så gärna ville sniffa på allt jag höll på att fota så då bestämde jag mig för att knäppa några bilder på henne och så här slutade det då, med tre lyckade av ett tiotal andra bilder!

Tänkte också förresten ge ett tips för dom som bor i Vasa trakterna eller har vägarna förbi Vasa, att göra ett besök till det nya Combo loppiset och fynda billiga kläder och inredning vid bord nummer 215! Säljer tillsammans med William så det finns en hel del kul! :) Fyller på vid bordet varje dag så det finns alltid något där! 


Marlene S.R    •  

du är inte ensam, hehe! Men dom där bilderna var iaf jättefina!:)

A M    •  

Åh det är så kul att fota djur! Jag brukar lägga godis bitar och låta dem sitta stilla! Har fått en hel del bra klick tack vare det knepet :D

Sara Ekman    •  

Tycker också det är svårt o få bra djurbilder :P

Amanda Jönsson    •  

Så söt hund!

ebba    •  

så söt!
svar: tack så mycket :) kram

Jeanette    •  

Det är verkligen svårt att fota djur, men det där var riktigt fina bilder tycker jag :)

Louise    •  

Åh vad söt!

Brownsugar    •  

Jag är inte sponsrad av någon. Pr-byråer skickar ut pressutskick till mig och det är upp till mig själv om jag vill skriva om det eller inte. Mitt tips till dig är att du kan kontakta olika pr-byråer och berätta hur många läsare du har osv. Kanske nappar någon :} Lycka till med bloggandet! ♥

Linn Strömberg    •  

Håller med om att det är svårt. De rör sig så otroligt mycket, haha

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

De bilderna du fick var riktigt fina! Men ja, jag har samma problem med min katt haha.

ALEXANDRA SALOMATIN    •  

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!! ♥

MALIN    •  

Din vovve är så fin! Jag vill bara gosa med honom!

MADDISENJ.SE    •  

Det är inte lätt att fota djur!

Nora bååth    •  

Sjukt vackra bilder :D

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Viktoria Eriksson    •  

så söt! :)

Isabella    •  

åh vad söt hund!

Prietha    •  

Otroligt fina bilder!!

Linnea    •  

Men gud vad söt! Har provat fota min katt ca 1 gång, det går ICKE bra, haha!

linah    •  

va sööt! <3

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Tycker bilderna blev superfina!

Svar: Tack! :D
Henrietta Nylund

Hillevi    •  

Nej så söt!

Felicia    •  

Så söt!

Sam    •  

det är söt :D

Maria    •  

Ibland kan det verkligen vara hopplöst att fota husdjur, min katt har oftast inte alls lust att vara med och vänder bort huvudet när jag ska fota... -.-










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!