Redo för avfärd

 Nu har jag det mesta packat inför resan på måndag och nu börjar det verkligen kännas som att man vill iväg så snabbt som möjligt!

Nu börjar man se vänner på sociala medier som åker iväg till södern så då blir man lite avundsjuk på de som åker redan! Tur att det bara är två dagar kvar nu. :)

Imorgon ska jag packa det sista, klippa William, sminka min syter inför en skoluppgift och jobba. Så hela dagen är på klar och så får jag hoppas att jag hinner med allt! 


Isabelle    •  

Åh vad kul, hoppas du får en bra resa!

Julia    •  

spännande :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad skönt att resa iväg! :)

Svar: Ja, verkligen!
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Kul, hoppas du får de superbra tjejen :)

shazi    •  

älskar bilden

Svar: Tack, vad kul att du gillade den :)!
Henrietta Nylund

Amanda Engberg    •  

Spännande! :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad härligt att du snart får åka iväg :D

MALIN    •  

Så spännande att du åker nu snart! Och på min födelsedag dessutom :) Ha det så bra! Kram

Valeria    •  

Åhh vad kul!!:)

Carolina Thoor    •  

Åh vart ska du åka någonstans? :D

Svar: Åker till Gran Canaria till Maspalomas! :)
Henrietta Nylund

Nora Bååth    •  

Gud vad kul :D

ha så kul

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Hoppas du får det underbart !:)

Svar: Tack! Hoppas jag med :)
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

kul att åka iväg

Boel    •  

Härligt att du är redo.
Vart ska du? :D

Svar: Jag åker till Gran Canaria! Till maspalomas :)!
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Emmy's Life    •  

Åh ha det så skoj och njuuut till tusen! :)

Svar: Tack! Jaa det ska jag verkligen! :)
Henrietta Nylund

linah    •  

åhh va kul:D!! <3

VERONICA - fashionblog    •  

Guud så härligt! Underbart :)

Jasmine    •  

Hoppas att det blir en lyckad resa!
Kram

ISA    •  

men var ska du!? helt missat detta!! så roligt med resa dock :)

Svar: Ska till Gran canaria! till maspalomas! :)
Henrietta Nylund

Pauline    •  

kul! hoppas du får det underbart :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!