Bilder från hotellet

Här ovan ser ni några bilder från hotellet vi var på i Gran Canaria! Jag fotade inte så mycket och det var verkligen svårt att fånga det hela på bild, allt var sååå stort! 

På första bilden ser man framsidan av hotellet och där man går in. Hotellet hette alltså Clubhotel Riu Gran Canaria och det fanns tiotals Riuhotell på samma ö! 
Det fanns så mycket palmer på området och det var en fröjd för ögat för mig som älskar palmer! Och favoritstället på hela hotellet var evighetspoolen som ni tidigare också har sett!

Maten var sjukt bra och i sista bilden ser ni hur middagen såg ut en dag. Det var alltså buffé som gällde och det fanns så sjukt mycket mat att välja mellan! 

Detta hotellet var så sjukt bra och kommer inte på något jag skulle kunna klaga över, inget viktigt i alla fall! Så om ni är på väg till Gran Canaria kan jag rekommendera detta hotell starkt!


Hillevi    •  

Åh vad fint!

Isabelle    •  

Härliga bilder!

VERONICA - fashionblog    •  

Gaaah vad underbara bilder! Åh drömmer mig bort! :) Kramar fina duu!

Amanda    •  

så mysigt det ser ut :D framförallt med polen :D

sv: tack :D

LINNEA    •  

Åh va drömmigt! Vill åka nu nunu, ska förmodligen till Gran Canaria i januari!

Släpp taget. följ flödet    •  

Otroligt fint!!! Skulle också vilja åka utomlands haha! :)

Prietha    •  

Alltså åhhh, drömmen ju!

MALIN    •  

Såååå fint hotell! Jag är så sugen på att åka hit! Kram

linah    •  

såå vackert! <3

Jennifer    •  

Så snyggt det där ser ut! Hade ni en bra resa överlag? :)

N A T H A L I E    •  

Vilket jättefint hotell! :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad fint område <3

N    •  

Ser helt fantastiskt ut!

Celine    •  

Åh gud så lyxigt!

Isabella    •  

så fint det ser ut att va!

ebba    •  

så underbart de ser ut!
svar: tack så mycket :) kram

ISA    •  

jag är SÅ avundsjuk på dig just nu ska du veta! ;) så härligt!!

Maria    •  

Ser ut som ett riktigt härligt ställe! :)

Robex Lundgren    •  

fint










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!