Dove summer revived

Efter Spanienresan på höstlovet då brännan började blekna bort lite så blev jag ganska desperat för att hålla kvar den fina brännan liiite längre, så då köpte jag denna bodylotion med lite BUS i! 
 
Jag gillar denna då den inte har så jätte mycket färg, så man kan lätt arbeta upp den i flera lager för att till slut få önskat resultat. Själva färgen gillade jag också då den inte var för orange, och inte för gråaktig, den är något mitt emellan. Man får arbeta in den ganska ordentligt för att undvika att bli fläckig, men så är det ju med de flesta BUS produkterna.
 
♥ / 
Jag ger denna hela 5 hjärtan i betyg! Just med tanke på priset som ligger omkring 5€ / 50kr så är denna riktigt bra! Jag kommer högst antagligen att köpa en till när denna är slut, men det lär nog ta ett tag tills denna är tom!
 
Vilken BUS produkt är din favorit? 


MALIN    •  

Jag brukar använda en från Cocoa brown, och den är grym! Prova den :) Kram

Emelie Pahlin    •  

Tack för tipset!! Jag har testat en summer glow shimmer lotion från dove, den är superbra! :)

A M    •  

Så kul att du är så nöjd!:D

Catrin Monica Sandberg    •  

Åh helt fantastiskt med en som har perfekt färg, har dock aldrig testat brun utan sol :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Använder också denna :)

Julia    •  

bra tips, borde också köpa den innan min bränna försvinner :)

Amanda Forsman    •  

Aldrig använt BUS faktiskt :)

Linn Strömberg    •  

Vad grymt!

Spännande, den låter värd att testa :).

Jennifer    •  

Skall iväg till Teneriffa om par veckor! Tack för tipset, skall genast springa och köpa denna så kan jag också se lite brunare ut liiite längre :) Finns den i vanlig matbutik eller? :)

VERONICA - fashionblog    •  

Åååh bra tips tjejen! Underbart verkligen!! :) Kramar fina duu!

johanna    •  

Har någon liknande från Dove o älskar den! =)

Karolina    •  

Är den kladdig alls? Jag har haft Dove Summer Glow förr och gillat färgen jättemycket, men däremot tyckt att det känns som att krämen aldrig riktigt torkar. Så hur är det med den här? :)

Dixi Wonderland    •  

Jag älskar Yves Rocher! Känner mig jätte blek just nu men jag orkar inte smörja in mig för tillfället xD

Svar: Det är lite samma sak här haha!
Henrietta Nylund

linah    •  

kul att du gillade den:D!

Sannal    •  

Aldrig testat en brunutansol !!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!