White dresses

white dresses
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR
Har plockat ihop några vita favoriter från Nellys topplista som jag skulle välja att ha på mig ifall jag skulle ta studenten i år! Favoriten är helt klart nummer 1, har dreglat över den hur länge som helst och den är ju såå perfekt! Synd att jag inte ska på någon avslutning i år så då blir det inget köp!
 
Nummer 2 och 3 är ju lite mera casual och man skulle ju kunna ha på dom vilken sommardag som helst! Men jag använder ju helst själv jumpsuits, så kommer hålla utkik för såna i år!
 
Vilken klänning blev din favorit?
 


cecilia    •  

alla är fina, men trean var nog favoriten :)

ebba    •  

gillar den andra och sista mest!

svar: ja det ska verkligen bli så himla skönt :)
kramis

sofft.blogg.se    •  

sv: Min dåvarande pojkvän tog hand om henne då hon är en jakthund :/

Anonym    •  

Alla är riktigt fina! :)
Kram

Linn Strömberg    •  

Första och andra gillar jag jättemycket!

Petra    •  

Ååå älskar den med långa armar!

Emmish    •  

oj jag fick två favoriter av klänningarna klänning 1 och 3 :D

Vendela    •  

Tycker första var jättefin! :)

Rebecca    •  

nmr 3-4 är riktigt fina

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Snygga! Den fjärde är nog min favorit :)

Karin    •  

Den första <33

Amanda    •  

Såå fina!

Linda    •  

de var fina!:D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Åh den långärmade var ju helt magisk!!

Nora Bååth    •  

Den tredje var jätte söt!

Jessica    •  

Så fina :)

Cielo    •  

Fina klänningar!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Nummer två var riktigt snygg :)

♫♪ sandra    •  

fina!

Prietha    •  

Gillar verkligen nummer 2!

Rebecka    •  

Den första är så fin!

Svar:
Det är ju så mysigt! Tack fina du ♡

Kram

MATILDA ROSQVIST    •  

superfina :D

MALIN    •  

Den första klänningen är så himla fin!

sara    •  

Såå snyggt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!