Nya sminkborstar

Dessa två köpte jag på H&M i Umeå i helgen och är så glad över det köpet! 
Dessa kostade ungefär 120kr / 12€ styck så det var ett riktigt bra pris för dom! Jag har ju en Blush brush från Real Techniques som jag köpte i London, och priset var faktiskt typ samma i Sverige till min förvåning.
 
Tänkte först köpa ett paket med flera borstar i men sedan så bestämde jag mig för att köpa en borste till foundation/concealer och en till att lägga bronzer. Använder min Blush brush nu till bronzer men kommer använda den sedan till highliter när jag har fått köpt en!
Har inte hunnit använda dessa ännu men hoppas att dom är riktigt bra!
Äger du någon av Real Techniques borstar?


Emelie    •  

Har också några av deras borstar! De är så bra!!

Céline    •  

gud vilket bra köp!! Älskar verkligen real techniques :)

ebba    •  

är sugen på såna borstar men känner att jag inte har pengarna till det just nu.. får önska mig i födelsedagspresent i sommar ;)

svar: tack så mycket :)

ebba    •  

är sugen på såna borstar men känner att jag inte har pengarna till det just nu.. får önska mig i födelsedagspresent i sommar ;)

svar: tack så mycket :)

Petra    •  

Ååå såna vill jag också ha! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt :)

Alice    •  

Jag tycker verkligen att deras borstar är såååå bra!

Erika    •  

Äger ingen, men hört att de ska vara riktigt bra :)

Anonym    •  

Har nästan alla, så bra!;

Julia Wisniewska    •  

Åh vill ha dom såå gärna!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) Vad roligt! Gör det =)

Och deras borstar är verkligen superbra! Jag har dock de orangea :)

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

tack finis :D

sarah    •  

Älskar dom borstarna

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Borde inviga mig ett par nya sminkborstar! :)

Annelie    •  

men åh vad avundsjuk jag blir!

Sara Ekman    •  

De har jag inte provat :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Den till höger har jag också och är jättenöjd :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härligt med nytt och fräscht! :)

Pauline    •  

skulle också behöva nya borstar

Ida - foto & häst    •  

Åh måste testa dem :D

Rebecka    •  

Dom har jag med! Älskar dom :D

Svar:
Tack så mycket :) Är så nöjd!

Kram

Jessica    •  

Åh jag borde verkligen själv investera i ett par bra sminkborstar, de jag har nu är ju kassa! Fäller hår och sånt hela tiden :(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!