Laxröra recept

Tänkte lägga lite variation nu i vad som skrivs om här på bloggen så delar med mig av mitt recept på laxröra! 
Supergott och enkelt och perfekt att bjuda på vid flera tillfällen!
Egentligen brukar jag gå helt efter känsla hur jag gör min laxröra och följer inte något recept 100%!
 
Ca 300g rökt lax
2-3dl creme fraich
1 rödlök
 
Sedan är det att smaka av hur mycket man vill ha av dessa:
Citronsaft
Citronpeppar
Salt
Gräslök eller dill
 
Detta recept räcker till ungefär 15-20 snittar beroende på hur mycket fyllning du lägger på per bröd! Jag använde malaxlimpa att servera det på, men det går egentligen med vad som helst! Bara att experimentera lite :)




Alice    •  

omnoom!

Rebecka    •  

Mums!

Svar:
Hihi, såg det :)

Kram

Ebba    •  

Det där skulle nog min pappa gilla!

Svar: det var supergott kan jag lova :)
Kram

Ida - foto & häst    •  

gud så gott! älskar lax :D

linah    •  

åhh så sjukt gott! älskar lax:D

Linnéa Pyrrö    •  

Äe va gott! ÄLSKAR lax :)

Matilda Wikblom    •  

åh ser så gott ut!

S A N N A ♥    •  

Åh ser gott ut!

Sofia    •  

åh vad gott :D

Sanne-Madeleine Håkansson    •  

tackar :D

Stina    •  

Men mums vad gott :)

Jessica    •  

Gott :)

Pauline    •  

kul med recept :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så gott :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Oh, så gott! Mumsigt värre.

Sara Ekman    •  

gott :)

ISA    •  

bra grej att ha som lite plockmat sådär! ser gott ut :))

Céline    •  

gud så gott!!

Petra    •  

Wow! Mums :D Och superfin bild :)

Erika    •  

Bra med tips :) Ogillar dock lax!

Ellen Gräntz    •  

Kul med recept! Lax är ju så gott i alla dess former :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!